ERASMUS + ΙΣΠΑΝΙΑ

 

1111718007275309 1718007299804 1718007322359 2999991718007222957 11 22 222Spain collage

Το δημοτικό σχολείο Μπάφρας-Νεοκαισάρειας πραγματοποίησε κινητικότητα στην πόλη Μοντίγια της Ισπανίας. Φιλοξενήθηκε από το σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης «GranCapitan» στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus με τίτλο “Play,learnandcare” με κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000077291 και OIDnumber E1026176.

Κατά την άφιξή τους, οι μαθητές έτυχαν θερμής υποδοχής από τον δήμαρχο της Μοντίγια. Η τελετή υποδοχής ήταν μια ευκαιρία για τους μαθητές μας να γνωρίσουν την τοπική ηγεσία και να αισθανθούν καλοδεχούμενοι στην κοινότητα. Ο δήμαρχος μίλησε για τη σημασία της διεθνούς συνεργασίας και της πολιτισμικής ανταλλαγής, τονίζοντας τον θετικό αντίκτυπο τέτοιων προγραμμάτων.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, ο διευθυντής  του σχολείου μας Διονύσης Υφαντής καθώς και οι δύο συντονιστές Αιμιλία Συγχαρή κα ιJose Daniel Villa lobos Pollo έδωσαν συνέντευξη στα τοπικά κανάλια και τον τύπο. Η συνέντευξη αυτή αποτέλεσε μια ευκαιρία να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους από την Μοντίγια και να αναδείξουν τη σημασία του προγράμματος Erasmus στην εκπαιδευτική και προσωπική τους ανάπτυξη.

Ένα από τα κυριότερα σημεία του προγράμματος ήταν οι ξεναγήσεις σε σημαντικά πολιτιστικά αξιοθέατα της περιοχής. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη Σεβίλη, τη Γρανάδα, την Κόρδοβα και φυσικά τη Μοντίγια. Μέσα από αυτές τις επισκέψεις, οι μαθητές απέκτησαν μια βαθιά κατανόηση της πλούσιας ιστορίας και του πολιτισμού της Ανδαλουσίας, ενισχύοντας την πολιτισμική τους παιδεία. Μια σημαντική πρωτοβουλία του προγράμματος ήταν η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες καλλιέργειας ελιάς. Μέσα από αυτήν τη δραστηριότητα, οι μαθητές έμαθαν πώς η καλλιέργεια ελιάς μπορεί να συμβάλει στη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος, προωθώντας τη βιώσιμη γεωργία και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η συμπερίληψη όλων των μαθητών αποτέλεσε θεμελιώδη αρχή του προγράμματος. Ειδικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χοροί και εργαστήρια οργανώθηκαν με στόχο την ενσωμάτωση μαθητών με διαφορετικές ικανότητες και υπόβαθρα. Μέσω αυτών των δραστηριοτήτων, προωθήθηκε η ισότητα και η αποδοχή, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό και ενιαίο περιβάλλον για όλους.

Η κινητικότητα των μαθητών μας στην Μοντίγια της Ισπανίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus, οι δραστηριότητες και οι επισκέψεις τους συνέβαλαν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική και προσωπική τους ανάπτυξη. Οι μαθητές μας επέστρεψαν στην Ελλάδα με νέες γνώσεις, εμπειρίες και δεξιότητες, έτοιμοι να προωθήσουν τις αρχές της βιωσιμότητας και της κοινωνικής συνοχής στη δική τους κοινότητα.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση