Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026, στο σχολείο μας αφιερώθηκαν δύο (2) διδακτικές ώρες
σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου,
της Μικράς Ασίας και της Ανατολικής Θράκης, με σκοπό την ενημέρωση και την
ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για τα γεγονότα αυτά αλλά και ευρύτερα για την ιστορία του Ελληνισμού της Ανατολής.






