
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις με στόχο να κατανοήσουν τη σημασία της ψυχικής υγείας και να αποκτήσουν δεξιότητες ενσυναίσθησης και διαχείρισης των συναισθημάτων, αρνητικών και θετικών, μέσα από συζητήσεις, εικαστικά έργα, ανάγνωση ιστοριών και παραμυθιών, δημιουργία αφίσας και παρακολούθηση βίντεο.
Η εκπαιδευτικός εικαστικών του σχολείου μας, κ. Κατερίνα Ιορδανίδου, μαζί με τους μαθητές όλων των τάξεων, αφιέρωσαν χρόνο στα συναισθήματα και επιχείρησαν να τα αποτυπώσουν μέσα από την τέχνη. Έτσι, υλοποιήσαν μια εικαστική δράση βασισμένη στη μέθοδο της “μουτζουρογραφίας”. Οι μαθητές άφησαν το χέρι τους να κινηθεί ελεύθερα πάνω στο χαρτί, χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο ή κανόνες, αφήνοντας τη γραμμή να τους οδηγήσει. Μέσα από αυτή τη διαδικασία κατάφεραν να εκτονώσουν την ένταση, να χαλαρώσουν και να εκφράσουν ό,τι ένιωθαν τη δεδομένη στιγμή, βιώνοντας μια εμπειρία βιωματική και απελευθερωτική. Ήταν μια όμορφη και ουσιαστική στιγμή μέσα στην τάξη — μια μικρή υπενθύμιση ότι η τέχνη μπορεί να γίνει γέφυρα ανάμεσα στο μέσα μας και στον κόσμο γύρω μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης μαζί με τη δασκάλα τους, κ. Ιωάννα Δέλλα, διάβασαν παραμύθια για τον φόβο και τον θυμό και, μέσα από βιωματικούς τρόπους, δραματοποίηση και ζωγραφική, συζήτησαν για τις καταστάσεις που τα προκαλούν, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και ενθαρρύνθηκαν στη χρήση κατάλληλων στρατηγικών διαχείρισης αυτών των συναισθημάτων. Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες ανταποκρίθηκαν στη δράση με πολύ ενδιαφέρον, δημιουργικότητα και ευχαρίστηση.
Συντονίστριες της δράσης ορίστηκαν οι εκπαιδευτικοί: Ιορδανίδου Αικατερίνη (εκπαιδευτικός εικαστικών), Κουλαρτσά Ζωγραφία (εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης) και Κάρτη Γιαννούλα (εκπαιδευτικός Τμήματος Ένταξης).


















