”Φτάσε όπου δεν μπορείς παιδί μου!
Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. . .
Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες! ”
Νίκος Καζαντζάκης
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού (27/09), οι μαθητές της Α – Β τάξης ασχολήθηκαν με την εκμάθηση των βασικών αθλημάτων και του εξοπλισμού τους, με ιδιαίτερη αναφορά στις ελληνικές ονομασίες τους (φύλλα εργασίας, οπτικοακουστικό υλικό). Ακόμα, πραγματεύτηκαν την διαφορετικότητα στα πλαίσια του αθλητισμού (αθλητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες και αθλητές που έχουν υποστεί ρατσισμό) μέσω βίντεο και συνεντεύξεων.
Οι μαθητές της Γ – Δ τάξης ασχολήθηκαν με τον υγιή ανταγωνισμό και την ευγενή άμιλλα στον αθλητισμό (οπτικοακουστικό υλικό).
Οι μαθητές της Ε – ΣΤ τάξης εργάστηκαν πάνω σε κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό που έδωσαν αφορμή για συζητήσεις (αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα, Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες). Επίσης, στη θεματική σκάλα ”Τι είναι Πρότυπο” που έχει δημιουργηθεί στην τάξη, οι μαθητές γνώρισαν αθλητές και αναρωτήθηκαν τι είναι πρότυπο, αν υπάρχουν πρότυπα στον αθλητισμό, αν μας δίνουν έμπνευση και αν τελικά τα πρότυπα γίνεται να έχουν αναπηρίες. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με αποσπάσματα από συνεντεύξεις τους και αποφάσισαν στα πλαίσια του σχολικού ραδιοφώνου, να δημιουργήσουν μια εκπομπή με θέμα: ” Τα πρότυπα στον αθλητισμό”.
Όλοι μαζί αναρωτηθήκαμε αν μετάλλιο είναι μόνο αυτό που δίνεται σε έναν αγώνα!
Και εμείς τι μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε ένα μετάλλιο;
Τελικά καταλήξαμε ότι μετάλλιο είναι ο καρπός της προσπάθειάς μας!
Εσύ για ποιον λόγο θα έδινες μετάλλιο στον εαυτό σου;
Ποιο είναι το κατόρθωμά σου;
Είσαι περήφανος γι’ αυτό;