Μαθαίνουμε, δημιουργούμε, ανθίζουμε με τον Μάη

Σήμερα οι μαθητές μας, στο πλαίσιο της καλλιέργειας της ψυχικής και αναπτυξιακής τους υγείας, γιορτάσαν την Πρωτομαγιά με μια όμορφη έξοδο στους αγρούς. Μάζεψαν λουλούδια, ήρθαν σε επαφή με τη φύση και συνεργάστηκαν δημιουργικά. Στο τέλος έφτιαξαν ένα πολύ όμορφο στεφάνι, που στόλισε την είσοδο του σχολείου.

Μια απλή αλλά ουσιαστική δράση, που ενίσχυσε τη χαρά της συμμετοχής και έφερε τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά πιο κοντά μεταξύ τους. Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία.

Ο Μάης μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ,
να τον προϋπαντήσουμε, παιδιά, στην εξοχή.

Λουλούδια ας διαλέξουμε και ρόδα και κρίνα,
και στεφάνια ας πλέξουμε να πιάσουμε την κρίνα.

4 censored 5 censored 6 censored 7 censored12 censored3 censored13 censored 11 censored9 censored 10 censored