Τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023 η ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων “Ορφέας”, κ. Σερήφ Σερικέ, πραγματοποίησε στους μαθητές της Στ’ τάξης πρόγραμμα με θέμα: “Ασφαλής επικοινωνία μέσω διαδικτύου”. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κινδύνους του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προβληματίστηκαν, συζήτησαν και δημιούργησαν εργασίες παρουσιάζοντας τους ήρωες και τις ηρωίδες του διαδικτύου. Η αλληλεπίδραση των μαθητών με την ειδική επιστήμονα συμβάλλει στην απόκτηση μεγαλύτερης επίγνωσης της παρουσίας τους στο διαδίκτυο και στην ασφαλέστερη χρήση του.
ΉΡΩΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 2 ΉΡΩΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 1 ΉΡΩΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3 ΉΡΩΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 4


























Πρόσφατα σχόλια