Στο πλαίσιο του ενός από τα προγράμματα Εrasmus στα οποία παίρνει μέρος το σχολείο μας και του θέματος “Philosophy for Children”, τα παιδιά του Ε2 του 2ου δημοτικού ασχολήθηκαν με τη φιλοσοφία του ίδιου του Εrasmus! Στην τάξη διατυπώθηκαν ερωτήσεις όπως: Τι σημαίνει Εrasmus για μας; Γιατί το ονόμασαν έτσι; Τι σκεφτόμαστε όταν το ακούμε; Ποια εικόνα μας έρχεται στο μυαλό; Γιατί υπάρχει το Erasmus; Τι κερδίζουμε από αυτό; Τι μαθαίνουμε;
Τα παιδιά κατέληξαν σε λέξεις-ένοιες όπως: φιλία, μάθηση, ανταλλαγή, συνεργασία, μέλλον κλπ. και τις συσχέτισαν με εικόνες Dixit.
Επίσης οι μαθητές συζήτησαν: Αν το Erasmus ήταν τραγούδι/πουλί/χρώμα κλπ., ποιο θα ήταν; (Αν ήταν χρώμα θα ήταν κίτρινο και αν ήταν τραγούδι, το Yellow.)
Τα ίδια αυτά παιδιά έχουν ασχοληθεί με δυο ακόμα θέματα του Erasmus-Outdoor Learning και Bloom’ s Taxonomy (Moby Dick) , έτσι είχαν ιδέες και εμπειρίες που αποτέλεσαν τροφή για συζήτηση και σκέψη. To τελικό παραγόμενο ήταν μια αφίσα που θα ταξιδέψει στην Κροατία!