Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας
Στα πλαίσια της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν δράσεις για τη σημασία της ψυχικής υγείας και της αναγνώρισης των συναισθημάτων. Οι μαθητές της Γ’ τάξης έφτιαξαν μία αφίσα για το συναίσθημα του φόβου, την έκφραση και την αντιμετώπισή του. Την ώρα της Γυμναστικής τα παιδιά απασχολήθηκαν με ψυχοκινητικά παιχνίδια. […]
Συνέχεια Ανάγνωσης