Αρχική » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ » ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

European Radio Logo

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ  ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

 ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ , ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ WEBEX MEETINGS, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  

ΟΔΗΓΙΕΣ 

1ο ΒΗΜΑ: Θα κάνετε κλικ στο link που θα σας στείλουμε(είναι μοναδικό και προσωπικό της τάξης του κάθε εκπαιδευτικού και θα είναι το ίδιο link για όσο λειτουργούμε με αυτό τον τρόπο)  και θα οδηγηθείτε σε ένα παράθυρο όπου πάνω πάνω θα γράφει: [ΟΝΟΜΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ] personal room. Ταυτόχρονα θα κατεβεί κι ένα αρχείο, το οποίο θα εμφανιστεί σε κάποια άκρη της οθόνης σας κι αυτό θα έχει να κάνει με την εγκατάσταση του προγράμματος στον υπολογιστή σας. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε τίποτε, οπότε αγνοήστε το.  Θα πάτε στο κάτω μέρος της οθόνης σας όπου και θα δείτε την επιλογή:   Join from your  browser, και κάνετε κλικ εκεί!

2ο ΒΗΜΑ: Θα σας ζητηθεί να γράψετε όνομα και email. Προσοχή: Θα γράψετε το όνομα και επώνυμο του παιδιού σας με κεφαλαία ελληνικά για να το αναγνωρίσει και να το δεχτεί ο/η εκπαιδευτικός στην τάξη. Φυσικά, κατόπιν θα γράψετε το email σας(Μπορείτε να δώσετε και ένα εικονικό email δεν έχει καμία σημασία). Τέλος κλικ στην επιλογή next.

3ο ΒΗΜΑ: θα ανοίξουν διάφορες επιλογές, όπως άδεια για χρήση μικροφώνου και διάφορα «συννεφάκια» όπου θα πατάτε ΟΚ, ώστε να είναι λειτουργικό το περιβάλλον για το παιδί. Αν κάνετε κλικ κι εκεί που λέει Join meeting, φυσικά δε θα ξεκινήσει κάποιο μάθημα. Για να γίνει αυτό, θα μπείτε πέντε λεπτά πριν την ώρα που έχει οριστεί για το μάθημά σας σύμφωνα με το  πρόγραμμα που θα σας σταλεί.

Ο χώρος στον οποίο θα βρίσκεται το παιδί τώρα είναι αυτός που βλέπετε μετά και το 3ο ΒΗΜΑ και καλό θα ήταν να «παίξετε» λίγο με τις επιλογές και τα εργαλεία που βλέπετε στο κάτω μέρος , ώστε να καταλάβετε –όχι μόνο εσείς αλλά κυρίως τα παιδιά- το καινούριο περιβάλλον εργασίας.

Αγαπητοί γονείς, για εσάς που ενδεχομένως να χρησιμοποιείτε προγράμματα για τηλεδιασκέψεις ή είστε πολύ εξοικειωμένοι με την τεχνολογία θα είναι πολύ εύκολη η διαδικασία. Για εσάς όμως, που όλα αυτά φαίνονται βουνό, μην το βλέπετε καθόλου έτσι. Καθίστε μαζί με τα παιδιά και σε πέντε λεπτά το πολύ θα τελειώσετε. Υπάρχει κι ένα πολύ καλό βίντεο στο link https://safeYouTube.net/w/Uck7 όπου με παρόμοιο τρόπο θα δείτε τη διαδικασία βήμα βήμα.

ΘΥΜΙΖΩ ότι ο παραπάνω τρόπος που σας προτείνω δεν αφορά σε εγκατάσταση του προγράμματος και δε χρειάζεται να το εγκαταστήσετε. ΄Οσοι-ες δείτε το βίντεο, αναφέρομαι μόνο στο πρώτο μέρος, στο οποίο δεν εγκαθιστούμε το πρόγραμμα.

Κάθε αρχή και δύσκολη, όπως πολύ σοφά λέει ο λαός μας, αλλά πού θα πάει θα το καταφέρουμε κι αυτό, θα το μάθουμε κι αυτό…όπως τόσα άλλα που κάθε μέρα μαθαίνουμε αυτή τηδύσκολη περίοδο πουδιανύουμε!!! Θα τα ξαναπούμε φυσικά και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να κρατήσουν τα παιδιά επαφή με τη σχολική διαδικασία, έστω κι έτσι, μέχρι να ξανασυναντηθούμε στη φυσική μας τάξη!

Καλή συνέχεια! 

Με εκτίμηση,

ΤΕΚΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

 


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΥΛΕΣ

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΥΛΕΣ

ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

adbanner_1_gr_1

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΛΛΑΔΑΣ

adbanner_3_gr_1
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση