Ύστερα από την άμεση ανταπόκριση της προέδρου Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής κ.Πιπίτσας Μακρίδου καθώς και της ενεργής στήριξης των εκπαιδευτικών της Σχολικη΄ς μας μονάδας, προβήκαμε στον καλωπισμό του προαύλιου χώρου του… Διαβάστε περισσότερα »
Γιορτή της μανούλας την Κυριακή 14 Μαΐου! Του πιο αγαπημένου προσώπου σε κάθε οικογένεια! Στην μανούλα που ψάχνει κάθε παιδί μόλις ξυπνήσει το πρωί, μόλις γυρίσει από το σχολείο,μόλις πεινάσει,μόλις… Διαβάστε περισσότερα »
Συνεχίζοντας την προσπάθεια τους στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου οι μικροί μου μαθητές και οι μικρές μου μαθήτριες ,με ενθουσιασμό ολοκλήρωσαν τα παρακάτω παραμύθια,του αγαπημένου μας πλέον παραμυθά,Αίσωπο. Παρακάτω σας παραθέτω… Διαβάστε περισσότερα »
Με αφορμή το μάθημά μας “Παιχνίδια που ταξιδεύουν” δοκιμάσαμε να κατασκευάσουμε με τα υλικά που προτείνει το βιβλίο μας,τα δικά μας καράβια με τα ονόματα που επέλεξαν να τους δώσουν … Διαβάστε περισσότερα »
Από το Ανθολόγιο διαβάσαμε τον μύθο του Αισώπου με τίτλο “Λιοντάρι και Αγριόχοιρος”. Αφού ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητες κατανόησης του κειμένου, στη συνέχεια οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν ανά ζεύγη, ανέλαβαν από έναν… Διαβάστε περισσότερα »
Με αφορμή το κεφάλαιο 42 των Μαθηματικών με τίτλο “Παζλ, πλακόστρωτα και μωσαϊκά” οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν το τάγκραμ. Πρόκειται για ένα παζλ που αποτελείται από εφτά σχήματα,… Διαβάστε περισσότερα »
Κατά τη διάρκεια του τρίτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο “Στην τσέπη χαρτζιλίκι” ασχοληθήκαμε με την αγορά προϊόντων και τα διαχωρίσαμε σε αυτά που έχουμε πραγματικά ανάγκη και σε αυτά που… Διαβάστε περισσότερα »
Με μεγάλη χαρά την περασμένη Δευτέρα καλοσορίσαμε στο σχολείο μας την Διατροφολόγο -Διαιτολόγο κυρία Ευαγγελοπούλου Βασιλική, να ενημερώσει τους/τις μαθητές/τρίων καθώς και τους γονείς για θέματα υγιεινής διατροφής και… Διαβάστε περισσότερα »
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή