Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ!

Την Τετάρτη 3 Ιουνίου, το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο Λιθίου πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του. Φέτος, το πρόγραμμα έλεγε Μεστά, σπήλαιο Ολύμπων και Ολύμπους. Στη βόλτα, μάς ακολούθησαν γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/ητριών. Ξεκινήσαμε στις 09:30 από το χωριό με μία ώρα καθυστέρηση λόγω του αργοπορημένου ελέγχου λεωφορείου και οδηγού από το Αστυνομικό Τμήμα της Καλαμωτής. Από κει και ύστερα το πρόγραμμα κύλησε ομαλά και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα. Φτάσαμε στα Μεστά περίπου στις 10:00. Επισκεφτήκαμε τον Ταξιάρχη όπου  μία επιτρόπισσα μας είπε πολλά ιστορικά στοιχεία για την εκκλησία και τις εικόνες της, ήπιαμε τα καφεδάκια μας, φάγαμε τα παγωτάκια μας και κάναμε τη βόλτα μας στα στενά σοκάκια του κάστρου των Μεστών. Γύρω στις 12:00 ήμασταν στο σπήλαιο των Ολύμπων. Εκεί μας περίμενε ο Κος Δημήτρης Ξηνταριανός, ο οποίος μας ξενάγησε σε δύο ομάδες στο εντυπωσιακό εσωτερικό του σπηλαίου. Θαυμάσαμε τους σταλακτίτες και τους σταλαγμίτες και μάθαμε την μακρόχρονη διαδικασία σχηματισμού τους. Στις 14:00 φτάσαμε στον οικισμό των Ολύμπων όπου ήρθε η ώρα για το μεσημεριανό γεύμα στις ταβέρνες του χωριού. Αφού απολαύσαμε το φαγητό μας επιστρέψαμε κατά τις 16:30 στο Λιθί. ‘Ολη η μετακίνηση έγινε χωρίς απρόοπτα και σε γενικές γραμμές όλοι ευχαριστήθηκαν την εκδρομή μας. 

Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι τα χρήματα για το λεωφορείο για τους/τις μαθητές/ήτριες καθώς και το εισιτήριο αυτών στο σπήλαιο, ήταν προσφορά του Κου Ισίδωρου Στάμαργα, πατέρα δύο κοριτσιών του Δημοτικού Σχολείου.

Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να ξαναπάμε!!!!

Ston Taxiarchh

Sto Sphlaio Olympon