σίασε το βιβλίο του «Ο καλύτερός μου φίλος βλέπει αλλιώς». Ήταν μια εμπειρία μοναδική, γεμάτη συναισθήματα, μηνύματα και πολύτιμα μαθήματα ζωής.
σίασε το βιβλίο του «Ο καλύτερός μου φίλος βλέπει αλλιώς». Ήταν μια εμπειρία μοναδική, γεμάτη συναισθήματα, μηνύματα και πολύτιμα μαθήματα ζωής.
Τη Δευτέρα 2 Ιουνίου οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία και τη χαρά να γνωριστούν και να μιλήσουν ζωντανά εξ αποστάσεως με μαθητές από ένα σχολείο της Τουρκίας και ένα σχολείο της Πορτογαλίας. Με τα συγκεκριμένα σχολεία πραγματοποιούνται συνεργατικά πρότζεκτ μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας eTwinning από τον Ιανουάριο. Η υπέροχη αυτή συνεργασία, από την οποία αποκομίσαμε πολλά τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί έκλεισε με τον πιο ωραίο τρόπο, με το online meeting της Δευτέρας. Χαρήκαμε πολύ και ελπίζουμε και σε μια μελλοντική συνεργασία!!!
Με ιδιαίτερη χαρά, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την ομάδα των οδοντιάτρων που επισκέφτηκε την Ε’ τάξη για επανέλεγχο της στοματικής υγείας μας, δύο χρόνια μετά την προηγούμενη επίσκεψή τους. Η επίσκεψη αυτή είχε στόχο να διαπιστωθεί η κατάσταση των δοντιών μας και να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχουν προκύψει.
Οι οδοντίατροι, με φιλικό και κατανοητό τρόπο, μας εξήγησαν τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής και μας υπενθύμισαν βασικούς κανόνες για την πρόληψη της τερηδόνας και άλλων προβλημάτων. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε η φθορίωση των δοντιών μας, μια διαδικασία που βοηθά σημαντικά στην ενίσχυση της αδαμαντίνης και την πρόληψη της τερηδόνας.
Ευχαριστούμε θερμά τους οδοντιάτρους που, με υπομονή και χαμόγελο, φρόντισαν για την υγεία μας και μας ενθάρρυναν να προσέχουμε ακόμα περισσότερο τη στοματική μας υγεία. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε σύντομα, καθώς η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία!
Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών eTwinning στο οποίο οργανώσαμε φέτος, η πρώτη συνεργατική δραστηριότητα μαθητών αφορούσε την ψηφιακή γνωριμία με τους μαθητές από σχολεία του εξωτερικού. Συγκεκριμένα, στη δράση συμμετέχουν σχολεία από Ελλάδα, Τουρκία, Βοσνία, Λιθουανία, Ρουμανία, Ιρλανδία και Πορτογαλία.
Οι μαθητές των τμημάτων Ε’ και ΣΤ’, με την υποστίρηξη των δασκάλων και τη δασκάλα Αγγλικών τους, δημιούργησαν με τη χρήση νέων τεχνολογιών avatar των εαυτών τους και έγραψαν στην αγγλική γλώσσα μικρά κείμενα αυτοπαρουσίασης.
Το έργο ‘Connecting Kids though Culture’ προωθεί την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας με άτομα από άλλες χώρες και κουλτούρες, δίνοντας έτσι μια πιο πλούσια και πιο σύγχρονη εκπαιδευτική διαστασή στη μάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στο Δημοτικό Σχολείο Λίνδου.
Ακολουθήστε το παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε όλη τη δράση γνωριμίας μαθητών, η οποία ανανεώνεται συνεχώς με παρουσιάσεις μαθητών από τα σχολεία συνεργασίας.
Στα πλαίσια των πασχαλινών μας δραστηριοτήτων φτιάξαμε στην τάξη μας τα παραδοσιακά Λαζαράκια!Μάθαμε το έθιμο τη σημασία του και τη σύνδεσή του με την Ανάσταση του Λαζάρου.Τα ζυμώσαμε με αγάπη και μοσχοβόλησε όλο το σχολείο κανέλα και γαρύφαλλο!Ηταν μια δημιουργική και γευστική εμπειρία που μας έφερε κοντά στην παράδοση!




Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων γνωρίσαμε διάφορα επαγγέλματα,δημιουργήσαμε φιγούρες με πλαστελίνη παρακολουθήσαμε τον κ Παναγιώτη Καρπάθιο να τοποθετεί χοχλάκια και φτιάξαμε τα δικά μας με πηλό και φασόλια.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην Γ τάξη, ασχοληθήκαμε με ένα ιδιαίτερο και πολύ σημαντικό θέμα: τη διαφορετικότητα. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, συνεργασία και προβληματισμό, δημιουργήσαμε το project με τίτλο «Το χαρούμενο λιβάδι», έναν συμβολικό τόπο όπου όλα τα «λουλούδια» – δηλαδή οι άνθρωποι – είναι μοναδικά, αλλά εξίσου όμορφα και σημαντικά.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάσαμε και μια μικρή θεατρική παράσταση, με πρωταγωνιστές τις μαργαρίτες και την παπαρούνα. Μέσα από το θέατρο, αναδείξαμε το μήνυμα πως, παρόλο που τα λουλούδια διαφέρουν μεταξύ τους σε χρώμα, σχήμα ή μυρωδιά, όλα έχουν θέση στο λιβάδι – και όλα συμβάλλουν στην ομορφιά και την αρμονία του.
Σκοπός μας ήταν να κατανοήσουμε και να αποδεχτούμε ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί, είτε στην εμφάνιση, είτε στις ικανότητες, είτε στις σκέψεις και στα συναισθήματα. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία μάθαμε πως η διαφορετικότητα δεν μας χωρίζει – αντίθετα, μας ενώνει και κάνει τον κόσμο μας πιο πλούσιο, πιο ανθρώπινο, πιο χαρούμενο… όπως ακριβώς και το λιβάδι μας.
Τα παιδιά αγκάλιασαν με ενθουσιασμό κάθε στάδιο της δράσης.Μέσα από την παράσταση εξέφρασαν συναισθήματα, ανέπτυξαν την ενσυναίσθηση και συνεργάστηκαν αρμονικά, αναδεικνύοντας την αξία του σεβασμού στη διαφορετικότητα.