Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα RfG:Προστασία του κλίματος μέσω Εξοικονόμησης ενέργειας στη Βόρεια Εύβοια (Climate protection via Energy saving Northern Evia – CEN-Evia)

Το Δημοτικό Λίμνης, συνεχίζοντας τη συνεργασία του με τον σύλλογο Respect for Greece, με έδρα το Βερολίνο ( https://respekt-für-griechenland.de)  συμμετείχε στο  εκπαιδευτικό πρόγραμμα: RfG:Προστασία του κλίματος μέσω Εξοικονόμησης ενέργειας στη Βόρεια Εύβοια (Climate protection via Energy saving Northern Evia – CEN-Evia) το οποίο οργανώνει και αναλαμβάνει ο σύλλογος και υλοποιείται από το σύλλογο σε συνεργασία με την Community Energy River (η σελίδα της Community Energy River https://communityenergyriver.com/ ) και συγκεκριμένα τη Μάγια Μοσχανδρέου, Ηλεκτρολόγο Μηχανικό ΕΜΠ, συνεργάτιδα και του προγράμματος «ΣΧΟΛΕΙΑ ANOΙΧΤΑ ΣΤΗΝ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ”

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής μέσω της κατανόησης του τρόπου παραγωγής και κατανάλωσης της ενέργειας στο σχολικό κτίριο και κατ’ επέκταση τη μεταφορά της γνώσης στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Η ενέργεια είναι ζωτικής σημασίας αγαθό και οι αλλαγές που συμβαίνουν στον τομέα αυτό, σε συνδυασμό με την κλιματική αλλαγή, καθιστούν αναγκαία την ευαισθητοποίηση των μελλοντικών πολιτών οι οποίοι και οι οποίες θα χρειαστεί να λάβουν σημαντικές αποφάσεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριες αλλάζουν οπτική για την ενέργεια και λαμβάνουν ενεργό ρόλο, με τη χρήση μετρητικού εξοπλισμού για την καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης μέσα από ένα πρόγραμμα ενεργητικής μάθησης, μαθαίνοντας στους μαθητές/τριες τι είναι η ενεργειακή διαχείριση και δίνοντάς τους ένα παράδειγμα για το πως οι δράσεις μας μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και στην κλιματική αλλαγή.

Στα πλαίσια της δράσης πραγματοποιήθηκαν δύο εργαστήρια  για την εξοικονόμηση ενέργειας με την χρήση του μετρητικού εξοπλισμού της βαλίτσας εξοικονόμησης  ενέργειας. Στα εργαστήρια αυτά, οι μαθητές/τριες μέτρησαν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, την υγρασία , τη θερμοκρασία, τη φωτεινότητα  και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) στους χώρους του σχολείου και σε συνδυασμό με τη θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Φροντίζω το περιβάλλον»  συζήτησαν για τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας, κατασκεύασαν σελιδοδείκτες με αυτούς και συμπλήρωσαν σχετικό ερωτηματολόγιο με τη συμμετοχή και της οικογένειάς τους.

    11 1           6\

10        7

                  5          1 

                           1                       2   

       1654447283487

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.