Η κυρία Παπαφίλη, επισκέπτρια υγείας του νοσοκομείου Κορίνθου, ενημέρωσε όλα τα παιδιά του σχολείου σχετικά με την ηλιακή ακτινοβολία.
Μας είπε για τα oφέλη και τους κινδύνους από αυτήν.
Τα αντιηλιακά, τα καπέλα, το νεράκι πρέπει να μας είναι μόνιμοι σύμμαχοι μας!
Αλλά ακούσαμε και συζητήσαμε σχετικά με τον ύπνο και το πόσο σημαντικός είναι για την πολύπλευρη ανάπτυξη του σώματος μας!!
Μάι 12






