Οι τάξεις Γ΄και Δ΄επισκέφτηκαν τον πολυχώρο ” Paradise Park” στην Αθήνα στον οποίο και πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής. Μετά το θεωρητικό μέρος του προγράμματος οι μαθητές μας οδήγησαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εφάρμοσαν τον ΚΟΚ.
Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι αθλητικές δραστηριότητες όπως επίσης και η περιήγηση στα διάφορα θεματικά μέρη του πάρκου όπως η Φάρμα των ζώων ,Μυθολογία- Δούρειος Ίππος κτλ.



























