“ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ”

Τα παιδιά της Στ’ τάξης του Σχολείου μας, στα πλαίσια του  μαθήματος “Μουσ-οικολογία” που αφορούσε την σύνδεση της μουσικής με την οικολογία, αναρωτήθηκαν, “τι θα φτιάχναμε αν μπορούσαμε να βρούμε ανακυκλώσιμα υλικά;” 
Τι άλλο πέρα από μουσικά όργανα! 
Έτσι προχώρησαν σε ένα Project κατασκευής μουσικών οργάνων από απλά υλικά, περιέγραψαν τον τρόπο κατασκευής για κάθε όργανο και επεκτάθηκαν σε πληροφορίες σχετικές με την ιστορία του οργάνου που κάθε παιδί επέλεξε να κατασκευάσει.
Στόχος λοιπόν ήταν: 
Να κατασκευάσουν μουσικά όργανα από υλικά που θα κατέληγαν στο σκουπιδοτενεκέ.
Να δημιουργήσουν παραλλαγές ενός μουσικού οργάνου.
Να μιλήσουν για τις “οικογένειες” των οργάνων.
Να χρησιμοποιήσουν δημιουργικά τα όργανα που κατασκεύασαν.
Να διερευνήσουν τη σχέση των υλικών από τα οποία ήταν κατασκευασμένο ένα μουσικό όργανο με τον ήχο που αυτό παράγει.
Τα αυτοσχέδια λοιπόν όργανα αυτά κατασκευάστηκαν από τους μαθητές αφού πρώτα συνέλεξαν ανακυκλώσιμα υλικά τα οποία έφεραν από το σπίτι τους. 
Τα όργανα που δημιούργησαν ήταν : 
“Coffee”-Drum set,
Ειδικού τύπου μπαγκέτες,
Πνευστά με γλωττίδα,
Χαρτόφωνο,
Δίχορδα-τρίχορδα “ρυθμολογία”,
Μεταλλικές άρπες,
Τύμπανα,
Βραζιλιάνικες μαράκες,
Πολλαπλές μαράκες
Κουτάλια ζεύγη,
Μασιά.
Η εκπαιδευτικός,
Κουτελιδάκη Δημούλα.
5
“ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ”_ΔΗΜΟΥΛΑ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΚΗ
7
“ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ”_ ΔΗΜΟΥΛΑ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΚΗ
4
“ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ”_ ΔΗΜΟΥΛΑ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΚΗ
1
“ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ”_ ΔΗΜΟΥΛΑ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΚΗ