Αγαπητοί γονείς,
Ευχόμαστε να είστε όλοι σας καλά !!! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11/09/2024 και ώρα 10:00 στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου Βελιτσών από τον π. Αλέξανδρο Αθανασόπουλο. Μαζί μας θα είναι και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Δυτικής Αχαΐας, κ. Κυριακόπουλος Κώστας. Σας περιμένουμε μικρούς και μεγάλους!!!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
Προϊσταμένη: Ανδρεοπούλου Γεωργία (Β΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξη)
Σπηλιοπούλου Βασιλική (Α΄, Γ΄, Δ΄ τάξη)
Υπεύθυνη Ολοήμερου τμήματος: Σιόλου Βαρβάρα
Πρόεδρος Κ. Βελιτσών: Μελέζος Ιωάννης