Τελευταία μέρα 14/06/2024 ημέρα Παρασκευή. Μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικοί απολαύσαμε την γιορτή του Δημοτικού μαζί με του Νηπιαγωγείου και στη συνέχεια περάσαμε στις τάξεις μας για να δώσουμε τα ενδεικτικά μας και να αποχαιρετήσουμε την Έκτη μας που φεύγει για το Γυμνάσιο. Συγκινητική και χαρούμενη η μέρα για όλους μας !!!
Οι εκπαιδευτικοί του Δ.Σ. Βελιτσών σας εύχονται καλό καλοκαίρι με υγεία και ξεγνοιασιά !!! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο του 2024!!!