11 Ιούν 2025

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ | Κάτω από: Γενικά

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ANTIG

Σας προσκαλούμε στη γιορτή λήξης σχολικού έτους του σχολείου μας που θα γίνει την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025 και ώρα 19:00μμ στην αίθουσα εκδηλώσεων και στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Αίθουσα Εκδηλώσεων:

  • Θεατρική παράσταση «Σοφοκλή Αντιγόνη» προσαρμοσμένη για παιδιά.
  • Απονομή τίτλων σπουδών

Προαύλιος χώρος:

  • Καλοκαιρινή γιορτή Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων

Σας περιμένουμε όλες και όλους για να κλείσουμε τη σχολική χρονιά και να ανταλλάξουμε ευχές για καλό Καλοκαίρι.

                                                                Με τιμή

                                      Σύλλογος Διδασκόντων Δ. ΣΧ. Κορησού

bravo schools

BRAVO1

 

Το Δημοτικό Σχολείο Κορησού συμμετείχε στον 8ο πανελλήνιο διαγωνισμό Bravo schools και πρώτευσε. Η συμμετοχή του Δημοτικού σχολείου Κορησού σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό σχολείο Τυρνάβου με τίτλο “ξΑΝΑβαφοντας το μέλλον”, ξεχώρισε ανάμεσα σε 800 συμμετοχές και κέρδισε στην κατηγορία Συνεργασία Σχολείων. Το έπαθλο, πέρα από την απονομή του επαίνου, είναι και ένας ολοκαίνουριος διαδραστικός πίνακας που θα προστεθεί στο σχολείο από την επόμενη σχολική χρονιά και θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό έργο.

Υπέυθυνη Εκπαιδευτικός: Μπαλάφα Θεοδώρα

11 Ιούν 2025

Σπείρε Αγάπη!!!!!!

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ | Κάτω από: Γενικά
SP7

SP1

Ε ΄Τάξη

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Στεφοπούλου Γλυκερία

CHARTHS

 

BRAVO

CHARTHS

https://worldslargestlesson.globalgoals.org/map/index.html

Μπήκαμε στον χάρτη!
15.202.789 μαθητές ανά τον κόσμο και μαζί και οι μαθητές του σχολείου μας ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα βιώσιμο, ισότιμο και προσβάσιμο μέλλον. Η περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας με τίτλο “ξΑΝΑβάφοντας το μέλλον” αφού διακρίθηκε στον 8ο πανελλήνιο διαγωνισμό Bravo Schools στην κατηγορία Δράση για το κλίμα, κάνει το σχολείο μας κομμάτι της παγκόσμιας αλυσίδας σχολείων που δουλεύουν για την επίτευξη των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης που έχει θέσει ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.

ΤΟ VIDEO POETRY ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ

Καστοριά: Μαθητές και καθηγητές κατασκεύασαν βίντεο – ποίημα για το δικαίωμα του ανθρώπου στην αυτοδιάθεση

EODY

EODY

Τελευταία παρατηρείται αλυσιδωτό κλείσιμο σχολικών μονάδων λόγω κρουσμάτων στρεπτοκοκκικής λοίμωξης από πυογόνο στρεπτόκοκκο σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Με αφορμή το γεγονός αυτό ο ΕΟΔΥ θέλει να ενημερώσει για τα παρακάτω:

Ο στρεπτόκοκκος της ομάδας Α, γνωστός και ως πυογόνος στρεπτόκοκκος ή GAS (Group A Streptococcus) είναι ένα βακτήριο που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο, συνήθως ήπιες αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις πολύ σοβαρές, ακόμη και θανατηφόρες αν δεν αντιμετωπιστούν κατάλληλα. Ένα ποσοστό ατόμων φέρουν το βακτήριο στον φάρυγγα ή το δέρμα τους χωρίς να νοσούν, αποτελώντας έτσι υγιείς φορείς του βακτηρίου. Ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α μεταδίδεται με τα μολυσμένα σταγονίδια από τις εκκρίσεις ασθενών, την επαφή με μολυσμένες δερματικές βλάβες ασθενών και την επαφή με υγιείς φορείς του βακτηρίου. Η μετάδοση γίνεται πιο εύκολα από άτομα που είναι συμπωματικά και νοσούν παρά από υγιείς φορείς.

Μέχρι το 2023 ο στρεπτόκοκκος της ομάδας Α δεν συμπεριλαμβανόταν στη λίστα των υποχρεωτικώς δηλούμενων νοσημάτων. Το 2023 επειδή παρατηρήθηκε αύξηση της σοβαρής μορφής λοίμωξης από στρεπτόκοκκο της ομάδας Α/ διεισδυτική μορφή, δημιουργήθηκε ένα σύστημα καταγραφής της διεισδυτικής μορφής. Σημειώνεται ότι τα κρούσματα διεισδυτικής λοίμωξης από στρεπτόκοκκο της ομάδας Α (iGAS) έχουν υψηλή θνητότητα που φθάνει το 25%. Το 2023 καταγράφηκαν 90 κρούσματα iGAS, το 2024 68 και μέχρι σήμερα, Δευτέρα 26/05/2025, έχουν δηλωθεί 25 κρούσματα iGAS. Παρατηρείται δηλαδή σχετική μείωση των καταγραφέντων κρουσμάτων iGAS. Παράλληλα, διαχρονικά παρατηρούνται στην κοινότητα σε όλη την Επικράτεια εκατοντάδες κρούσματα στρεπτοκοκκικής λοίμωξης (πχ φαρυγγοαμυγδαλίτιδα, δερματική λοίμωξη, οστρακιά κλπ) τα οποία θεραπεύονται επιτυχώς με την κατάλληλη αντιβιοτική αγωγή.

Σε περίπτωση που έχουμε κρούσματα στρεπτοκοκκικής λοίμωξης σε σχολική μονάδα (ήπιας ή διεισδυτικής μορφής), τα μέτρα που συνιστώνται είναι:

  1. Το παιδί παραμένει στο σπίτι μέχρι να λάβει κατάλληλη αντιβιοτική αγωγή, τουλάχιστον ένα έως δύο εικοσιτετράωρα.
  2. Εφαρμογή ενισχυμένων μέτρων ατομικής υγιεινής, τακτικό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χρήσης αντικειμένων από άλλα παιδιά (πχ ποτήρια κλπ).
  3. Τακτικός αερισμός των αιθουσών.
  4. Ενίσχυση του τακτικού προγράμματος καθαριότητας των αιθουσών.

 

Στα πλαίσια υλοποίησης δράσεων για την αυτό αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, το σχολείο μας φέτος εκπόνησε σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Τυρνάβου, ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ανακύκλωσης κηρομπογιας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας με την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικό του προγράμματος κας Δώρας Μπαλάφα, Δασκάλας της Α τάξης  και με τη βοήθεια και υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου ,  αφού ενημερώθηκαν για τις επιπτώσεις της απόρριψης των παράγωγων πετρελαίου που περιέχουν οι κηρομπογιές, δημιούργησαν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών του σχολείου κουτιά από ανακυκλωμένα υλικά. Στη συνέχεια αυτά τα κουτιά ταξίδεψαν σε όλους τους παιδικούς σταθμούς και τα νηπιαγωγεία του Δήμου Καστοριάς για να γεμίσουν με φθαρμένες και σπασμένες κηρομπογιες που διαφορετικά θα πετιοταν στα σκουπίδια. Αυτές τις συλλέξαμε, τις λιώσαμε και τις δημιουργήσαμε ξανά. Πάνω από 6 κιλά κηρομπογιών γίνανε ωραία δεματάκια και προσφέρθηκαν στην παιδιατρική κλινική του Γενικού νοσοκομείου Καστοριάς, για να απασχολούνται δημιουργικά τα παιδιά κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους.

Στο πλαίσιο ενός Εργαστηρίου Δεξιοτήτων όπου διαπραγματευτήκαμε θέματα, όπως την ενσυναίσθηση, τα δικαιώματα των ανθρώπων, καθώς και αγώνες που έδωσαν γυναίκες-σύμβολα, γεννήθηκε η ιδέα ενός ποιήματος με προορισμό να γίνει ένα video-poetry. Το video poetry είναι ένα δυναμικό είδος τέχνης μέσα απ’ το οποίο διαμοιράζεται η ποίηση. Απευθύνεται στον σύγχρονο αναγνώστη ο οποίος διαβάζει με κινητικό – αισθητική αντίληψη, με σκοπό να επηρεάσει, όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας. Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να επιλέξει τον δικό του αυθεντικό δρόμο, στον οποίο είναι ικανός να ανθίσει, καταρρίπτοντας στερεότυπα και διαγενεολογικά βάρη, τόσο οικογενειακά, όσο και κοινωνικά.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ  Εκπαιδευτικός ΠΕ 71 Υπευθυνη Τμήματος Ένταξης  και των εργαστηρίων δραστηριοτήτων. Βιωματικό ταξίδι ενσυναίσθησης , συμπερίληψης και σεβασμού της ανθρώπινης μοναδικότητας.

ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΓΑ: Εκπαιδευτικός ΠΕ 70 , Δασκάλα της Γ Τάξης -Κείμενο

ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ: Εκπαιδευτικός ΠΕ 70, Δασκάλα της Δ Τάξης – Αφήγηση

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΣ: Εκπαιδευτικός ΠΕ 25, Σχολικός Νοσηλευτής – Επιλογή μουσικής

ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ: Εκπαιδευτικός ΠΕ06, Αγγλικής Γλώσσας- Μετάφραση κειμένου στα Αγγλικά

ΦΡΑΣΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ : Επιμέλεια Video

Συμμετείχαν οι μαθήτριες και οι μαθητές των Γ και Δ τάξεων.

Αλίου Κλεμεντίνο                         Αλμπάνη Παναγιώτα

Βλάχος Δημήτριος                       Βολτσίδης Στυλιανός

Γάκιας Θεοδόσιος                        Δόλης Αλέξανδρος- Διονύσιος

Κασιόλας Ιωάννης                       Μάλλας Κοσμάς

Λαράκου Ρέγκι                              Μερρούκο Στέισι

Ντάιτσι Σιντορέλα                        Ντάλλα Αρτεμισία

Προκοπίδου Λευκή                      Ρούτσι Ισαμπέλλα

Σκύβαλου Ηρώ                            Σαμπάνη Βασιλική- Ιωάννα

Τζόγκανος Χρήστος                    Σεμπίλκο Μικέλ

Χήρας Δημήτριος                        Τσιφόρας Κοσμάς

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η εμφάνιση των προσώπων των μαθητριών και των μαθητών στο βίντεο έγινε ύστερα από έγγραφη συγκατάθεση των γονέων-κηδεμόνων τους.

 

fyt 44

fyt 44

Στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και στον Αξονα 1: Πρασινί-ζω, πραγματοποιήθηκε ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΜΙΔΉ ΛΑΧΑΝΙΚΏΝ από τον λαχανόκηπο μας και παρατήρηση του φυτώριου δεντρών υπο την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού κου Κουτσουφλιανιώτη Θωμά. Με μαγάλη χαρα είδαμε ότι όλα τα φυτά μας αναπτύχθηκαν και βγήκαν και καρυδιές, αμυγδαλιές και βελανιδιές.

fyt 55 fyt 66 fyt 77

fyt 88

 fyt 3 fyt 2 fyt 1

LOUL 66

LOUL 55

Στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και στον Αξονα 1: Πρασινί-ζω, πραγματοποιήθηκε διαμόρφωση της σχολικής αυλής με φύτεμα λουλουδιών στα αυτοσχέδια παρτέρια της αυλής, υπο την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού κου Κουτσουφλιανιώτη Θωμάκαι τη συμμετοχή των υπολοίπων εκπαιδευτικών της ομάδας κκ Τσιόλα Ελένης, Στεφοπούλου Γλυκερίας, Πέτρου Παναγιώτας, Κωστόπουλου Ιωάννης, Δημητρίου Πασχάλη και Δημητρίου Στέργιου.

LOUL 66 LOUL 44 LOUL 33 LOUL 11