BBBBB

Οι μαθητές της Α΄ τάξης στο πλαίσιο της δράσης της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας με θέμα την κομποστοποίηση με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κας Μπάρου Βασιλικής , δημιούργησαν μια αφίσα. Η ομαδική δημιουργία της αφίσας λειτούργησε ως μέσο αναστοχασμού και παρουσίασης των γνώσεων και εμπειριών που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Μέσα από τη συνεργασία, τη δημιουργική έκφραση και τις βιωματικές δράσεις, οι μαθητές ανέπτυξαν οικολογική συνείδηση, υπευθυνότητα και θετική στάση απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος.

B6 B5 B4 B3 B2

 e1 Antigrafh

Στα πλαίσια των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και της θεματικής «Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία», οι μαθητές της Τετάρτης, Πέμπτης και Έκτης τάξης δημιούργησαν μια ξεχωριστή μακέτα για τη λίμνη Γκιστόβα, τη δρακόλιμνη της Ηπείρου. Οι μαθητές συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό, αναζήτησαν πληροφορίες για τη λίμνη, τη φυσική ομορφιά και τη γεωγραφική της θέση και στη συνέχεια παρουσίασαν το έργο τους με δημιουργικό τρόπο. Επιπλέον, ηχογραφήθηκαν διαβάζοντας πληροφορίες και ενδιαφέροντα στοιχεία για τη λίμνη, ώστε η μακέτα να γίνει διαδραστική και πιο ζωντανή για τον επισκέπτη. Πάνω στη μακέτα έχει τοποθετηθεί QR code, το οποίο μπορεί κανείς να σκανάρει με κινητό ή τάμπλετ και να ακούσει τις ηχογραφήσεις των μαθητών. Με αυτόν τον τρόπο, η τεχνολογία συνδυάστηκε με τη γνώση, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα, προσφέροντας μια όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία.Πάνω στη μακέτα έχει τοποθετηθεί QR code, το οποίο μπορεί κανείς να σκανάρει με κινητό ή τάμπλετ και να ακούσει τις ηχογραφήσεις των μαθητών. Με αυτόν τον τρόπο, η τεχνολογία συνδυάστηκε με τη γνώση, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα, προσφέροντας μια όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία. Η δράση βοήθησε τους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα τον τόπο μας, να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και να εκφραστούν μέσα από τη βιωματική μάθηση και τη δημιουργία.

e3 Antigrafh e2 Antigrafh

Στα πλαίσια των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και της θεματικής «Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία», οι μαθητές συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση με στόχο τη γνωριμία με τη βυζαντινή και πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας. Επισκεφθήκαμε σημαντικές βυζαντινές εκκλησίες ιστορικής και πολιτιστικής αξίας και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη σημασία τους. Στη συνέχεια, δημιούργησαν μια όμορφη έκθεση με χρωμοσελίδες που απεικονίζουν τις εκκλησίες, τις οποίες τοποθέτησαν σε κάδρα. Οι μαθητές ηχογραφήθηκαν διαβάζοντας πληροφορίες για τις εκκλησίες της Κουμπελίδικης, των Αγίων Αναργύρων, του Αγίου Μηνά και της Μαυριώτισσας, δίνοντας έτσι «ζωή» στα έργα τους. Σε κάθε κάδρο έχει τοποθετηθεί QR code, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να το σκανάρει και να ακούσει τις ηχογραφήσεις των παιδιών με τις πληροφορίες για κάθε εκκλησία. Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές ήρθαν πιο κοντά στην τοπική ιστορία, γνώρισαν σημαντικά μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και χρήσης της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Agios Mhnas          MAYRIOTISSA

    ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ                                                     ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΥΡΙΩΤΙΣΣΑ

 

  KOYMPELIDIKH    EK1

 

ΚΟΥΜΠΕΛΙΔΙΚΗ                                            ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

 

 

 

Σκανάρετε τα QR-Codes για να ακούσετε τις πληροφορίες

 

https://blogs.sch.gr/dimkor/files/2026/05/EKKLHSIES.pd

 m99

Με χαρά συμμετείχαμε στο πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από την Στ΄ Δημοτικού στην Α΄ Γυμνασίου, ύστερα από πρόσκληση του Γυμνασίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο σχολικό περιβάλλον, να περιηγηθούν στους χώρους, να ανακαλύψουν τα βιβλία και να μοιραστούν ένα όμορφο πρωινό γεμάτο γεύσεις και χαμόγελα. Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις δημιουργικής γραφής, όπου περιέγραψαν ένα ζώο που φροντίζουν ή αγαπούν ιδιαίτερα, δίνοντας στη συνάντησή μας και έναν ευρύτερο φιλοζωικό χαρακτήρα. Μέσα από τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη ζεστή φιλοξενία, οι μαθητές ένιωσαν πιο έτοιμοι και αισιόδοξοι για το νέο τους ξεκίνημα στο Γυμνάσιο.

                                                                                                                 m88 m77 m66 m55                                                                                                                                                                                                                                                                                        m44 m33 m22

 

l3

Στα πλαίσια της μελέτης της Νεολιθικής Εποχής οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με τη βοήθεια της τεχνολογίας σε μία διαδραστική διαδικτυακή ξενάγηση στον Νεολιθικό Λιμναίο Οικισμό Δισπηλιού. Περιηγήθηκαν στον χρόνο, στη ζωή των ανθρώπων εκείνης της εποχής και ήρθαν σε επαφή με στοιχεία των ανασκαφών μέσα από μια ζωντανή κι ενδιαφέρουσα ξενάγηση. Ως επιστέγασμα της γνώσης τους οι μαθήτριες δημιούργησαν τα δικά τους πήλινα αγγεία και ειδώλια.

l2      l1

l4

22-24 Μαϊου 2026

Κινηματογράφος ΟΛΥΜΠΙΟΝ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Διοργάνωση
Τμήμα Κινηματογράφου Α.Π.Θ.
Δίκτυο “Κινηματογραφική Εκπαίδευση”

 

F1        F2 1

Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μια ξεχωριστή επιτυχία της σχολικής μας κοινότητας: το video-poetry έργο των μαθητών/τριών μας επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών Θεσσαλονίκης «Μύρισε Σινεμά», που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 έως τις 24 Μαΐου 2026 στον Κινηματογράφος Ολύμπιον. Μέσα από ένα Εργαστήριο Δεξιοτήτων που εστίασε στην ενσυναίσθηση, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη συμπερίληψη, οι μαθητές/τριες μας τόλμησαν να εκφραστούν δημιουργικά και να δώσουν μορφή και φωνή στις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα video-poetry που μιλά για το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να είναι ο εαυτός του, να επιλέγει τον δικό του δρόμο και να ανθίζει πέρα από στερεότυπα και περιορισμούς. Σε μια εποχή όπου η εικόνα και ο λόγος συναντιούνται δυναμικά, οι μαθητές/τριες μας αποδεικνύουν ότι η εκπαίδευση μπορεί να εμπνέει, να ευαισθητοποιεί και να δημιουργεί ενεργούς πολίτες με φωνή και άποψη. Η συμμετοχή αυτή δεν είναι μόνο μια διάκριση — είναι μια γιορτή δημιουργικότητας, συνεργασίας και ελεύθερης έκφρασης.

 Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και σε όλους τους μαθητές για την έμπνευση και τη δουλειά τους!

EKK 33

Στα πλαίσια των δράσεων Ενεργού Πολίτη στην Τοπική Ιστορία που ο σκοπός τους είναι να αναδείξουν συστηματικά
την τοπική διάσταση της γνώσης, ενθαρρύνοντας τους/τις μαθητές/τριες να
διερευνήσουν τον τόπο τους και να παρέμβουν για τη βελτίωσή του, οι Δ-Ε-ΣΤ τάξεις επισκέφτηκαν Βυζαντινές Εκκλησίες στην πόλη της Καστοριάς συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, όπου ξεναγήθηκαν από τον Διευθυντή του !ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς , Δάσκαλο κύριο Αλχασίδη Νικόλαο. Οι γνώσεις και η μεταδοτικότητα του κου Αλχασίση καθήλωσαν εκπαιδευτικούς και μαθητές /τριες και τους βοήθησαν να κατανοήσουν την ιστορία αυτών των Βυζαντινών κοσμημάτων της πόλης μας. . Τον ευχαριστούμε Θερμά

EKK22 EKK11

ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ

FFFFF

Το σχολείο μας σήμερα γέμισε επισκέπτες από τους επωφελούμενος της δομής ΑΚΕΣΟ που εδρεύει στην Κορησό Σε συνεργασία με τους μαθητές του σχολείου μας φυτέψαμε αρωματικά φυτά και βότανα και καλλωπισαμε την αυλή του σχολείου μας, ενισχύοντας έτσι το πμεύμα συμπεριληψης και  αποδοχής  . Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των δράσεων για τον ενεργό πολίτη.

F12 F11 F10 F9 F8 F7 F6 F5 F4 F3 F2

             SS1

BIB77

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α και Β τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν σήμερα την κωνσταντινιδειο βιβλιοθήκη Κορησού και συμμετείχαν σε ένα πολύ όμορφο εργαστήριο σχετικό με τα συναισθήματα. Με τη βοήθεια της υπεύθυνης της βιβλιοθήκης κυρίας Πανδώρας Τζαχαλη, διάβασαν το εξαιρετικό βιβλίο Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων και μέσα από συζήτηση και ενδιαφέρουσες κατασκευές, αναστοχαστηκαν γύρω από το θέμα και αναγνώρισαν τα διάφορα συναισθήματα.

BIB 44 BIB1 1 BIB 5

BIB2 1 BIB3 1 BIB6

3 Απρ 2026

ΕΥΧΕΣ

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ | Κάτω από: Γενικά

KALO PASCHA

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, ο Διευθυντής , οι μαθήτριες και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κορησού σας έυχονται καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Να περάσετε όμορφα με υγεία με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.