Την Παρασκευή 15 Μαϊου οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το γήπεδο της Κοζάνης, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα αθλήματα του στίβου. Ο γυμναστής του σχολείου μας κύριος Κώστας Πηγαδάς, παρουσίασε στους μαθητές τα αγωνίσματα και τους μίλησε για τη σημασία της άθλησης και της συμμετοχής στον αθλητισμό.
Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε φιλικούς αγώνες ποδοσφαίρου και βόλεϊ με τους μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, απολαμβάνοντας τη χαρά της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας και της ομαδικότητας.
