Με αφορμή την 19η Μαΐου, ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις αφιερωμένες στην ιστορική αυτή επέτειο, με στόχο οι μαθητές να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές της ιστορίας και να κατανοήσουν την αξία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης.
Η ημέρα ξεκίνησε με ομιλία από την δασκάλα της Στ΄ τάξης κ.Φωτακίδου Ζωή, η οποία αναφέρθηκε στα γεγονότα της Γενοκτονίας των Ποντίων. Στη συνέχεια, μέσα στις τάξεις πραγματοποιήθηκαν ποικίλες βιωματικές και δημιουργικές δράσεις, προσαρμοσμένες στην ηλικία των μαθητών, όπως συζητήσεις, εκπαιδευτικά βίντεο και δραστηριότητες σχετικές με την παράδοση και την ιστορία του Πόντου.
Μέσα από αυτές τις δράσεις οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν, να εκφραστούν δημιουργικά και να τιμήσουν τη μνήμη των θυμάτων του Ποντιακού Ελληνισμού.
