Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας, έλαβαν μέρος στους σχολικούς αγώνες Δημοτικών Σχολείων Κοζάνης που έγιναν στο γήπεδο της Κοζάνης . Το Σχολείο μας είχε συμμετοχή σε όλα τα αθλήματα (μήκος, σφαίρα, τρέξιμο 50μ. τρέξιμο 500μ.).
Ο μαθητής Ιωάννης Καναβουρας διακρίθηκε στο άλμα εις μήκος κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Επίσης είχαμε πολύ καλές θεσεις στα 50μ. τρέξιμο κοριτσιών, στα 500μ. τρέξιμο αγοριών, στη σφαίρα αγοριών. Όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με πολλή χαρά και υποστήριξαν τους συμμαθητές τους ένθερμα. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όλους για την προσπάθειά τους.




