Την Δευτέρα 11 Μαϊου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία ιδιαίτερα χρήσιμη και βιωματική, ενημερωτική εκδήλωση με θέμα την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση στην πράξη. Μέσα από παραδείγματα και παιχνίδι, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και γνώρισαν απλούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλλουν καθημερινά στη μείωση των απορριμμάτων.
Η δράση αυτή ενίσχυσε την οικολογική συνείδηση των μαθητών και ανέδειξε τη σημασία της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον, καλλιεργώντας αξίες συνεργασίας, σεβασμού και ενεργού συμμετοχής.
