Παγκόσμια Ημέρα Γης

thumbnail

thumbnail 1thumbnail 2 thumbnail 3

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γης την Τετάρτη 22 Απριλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τον πλανήτη μας και τη σημασία της προστασίας του. Συζητήσαμε για το περιβάλλον, τη φύση και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φροντίζουμε τη Γη στην καθημερινότητά μας, όπως η ανακύκλωση και η εξοικονόμηση ενέργειας.

Στη συνέχεια, τα παιδιά εξέφρασαν τη φαντασία και την ευαισθησία τους μέσα από ζωγραφιές και αφίσες, αποτυπώνοντας όμορφα τοπία, δέντρα, ζώα και έναν καθαρό, χαρούμενο πλανήτη. Η δράση αυτή βοήθησε τους μικρούς μαθητές να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να προστατεύουμε το περιβάλλον.

Ήταν μια δημιουργική και ευχάριστη εμπειρία για όλους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση