Με πολλή χαρά και δημιουργικότητα πραγματοποιήθηκε ένα διήμερο πασχαλινών προετοιμασιών στο σχολείο μας! Οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε όμορφες πασχαλινές δράσεις.
Δημιουργήσαμε χειροποίητα καλαθάκια, φτιάξαμε μοναδικές λαμπάδες, χρωματίσαμε πασχαλινά αυγά και κατασκευάσαμε πολλές ακόμη όμορφες πασχαλινές δημιουργίες!
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και μπήκαν στο πνεύμα των ημερών με αγάπη και χαμόγελα.
Ο Διευθυντής του Σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία, χαρά και φως στις καρδιές μας!
