Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας, στις 4 Απριλίου, οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας, υλοποίησαν δράσεις στα πλαίσια του Προγράμματος Σπουδών: Δράσεις Ενεργού Πολίτη.
Στόχος ήταν η ενημέρωση, η καλλιέργεια της ευαισθησίας και της ενσυναίσθησης για κάθε ζωντανό ον. Μέσα από την προβολή εκπαιδευτικών βίντεο και παραδείγματα της καθημερινότητας, οι μαθητές κατάλαβαν την ανάγκη προώθησης του σεβασμού των δικαιωμάτων των ζώων, καθώς και τον τρόπο που μπορούν οι ίδιοι να συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις προστασίας τους.

