Όταν το μάθημα γίνεται στη φύση…
Με μεγάλο ενθουσιασμό συμμετείχαν οι μαθητές/τριες μας σήμερα 30 Μαρτίου στην εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε στο Γεφύρι του Πασά στον Ταξιάρχη Γρεβενών, ολοκληρώνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο τα εκπαιδευτικά προγράμματα ( Α’- Β’ Τάξη : Το μανιτάρι των Γρεβενών, Γ’ – Δ’ : Δάσος ο χορός των Δρυάδων, Ε’ -ΣΤ’ : Πέτρινα γεφύρια – μνημεία λαϊκού πολιτισμού) που υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Γρεβενών.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους των προγραμμάτων κ. Γάγαλη, κ. Μπέη και κ. Ράμμο από το ΚΠΕ Γρεβενών που μας βοήθησαν να γνωρίσουμε καλύτερα με βιωματικό τρόπο τόσο τη χλωρίδα και την πανίδα, όσο και την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής μας . Ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία

