ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΝΟΤΗΤΑ 1η «Η ΕΛΛΑΔΑ»

  • 1ο Κείμενο: Τελετή έναρξης ολυμπιακών αγώνων, Αθήνα 2004, ενότητα «κλεψύδρα» (προβολή βίντεο )
  • 2ο Κείμενο: “Η συνεισφορά των Ελλήνων” (κείμ. 1, σχ. βιβλ. ,σελ.10)
  • 3ο Κείμενο: “GREECE” (κείμ. 4, σχ. βιβλ., σελ.11)

 

Α. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1ο Κείμενο:

  1. Ποιο είναι το θέμα του βίντεο;
  2. Ποιες όψεις της Ελλάδας παρουσιάζει;
  3. Ποια συναισθήματα νιώθετε βλέποντας και ακούγοντας το βίντεο;

2ο Κείμενο:

  1. Ποιο περιεχόμενο αποδίδεται στη λέξη Ελλάδα;
  2. Ποιο είναι το θέμα του;
  3. Σε ποιους τομείς, κατά το συγγραφέα, διέπρεψαν οι Έλληνες;

3ο Κείμενο:

  1. Ποια εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας προβάλλει το σκίτσο; Να την περιγράψετε.
  2. Ανταποκρίνεται, κατά τη γνώμη σας, η εικόνα αυτή στην πραγματικότητα;
  3. Ποια συναισθήματα σας προκαλεί το σκίτσο αυτό;

 

Β. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ (Προφορική εισήγηση διάρκειας 10 λεπτών)

Στο πλαίσιο ενός ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας σχολείων καλούμαι να παρουσιάσω τη χώρα μου σε συνομήλικους συμμαθητές μου με αντιπροσωπευτικές  πληροφορίες, ώστε να σχηματίσουν άποψη για την εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας.