Αφού γράφτηκε στον πίνακα ο τίτλος «γράφοντας τα θετικά χαρακτηριστικά» δόθηκε η οδηγία στους μαθητές να αντιγράψουν τις εξής προτάσεις σ’ ένα λευκό χαρτί. Όνομα: Ένα πράγμα που μου αρέσει … Είσαι πολύ καλός/ή στο … Μου αρέσει πολύ η προσωπικότητά σου επειδή … Μερικά επίθετα που σε περιγράφουν … Στόχος ήταν να συμπληρωθεί το χαρτί του καθενός από άλλους συμμαθητές ώστε να ενισχυθεί το θετικό κλίμα μεταξύ τους και να δοθεί φως στα θετικά χαρακτηριστικά των μαθητών. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά, τα λόγια για τον καθένα πολύ θετικά και στο τέλος όταν τα παιδιά διάβασαν τι έγραψε γι αυτούς κάποιος συμμαθητής τους χάρηκαν και συγκινήθηκαν. Πρέπει να σημειωθεί ότι ελέγχθηκαν τα φυλλάδια μήπως υπήρχαν αρνητικά σχόλια που θα μπορούσαν να βλάψουν την ψυχολογία κάποιου παιδιού….