ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑ
Η διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κύριο Βαγγέλη Σπύρου για την ευγενική δωρεά ενός φορητού υπολογιστή στο σχολείο μας.
Η προσφορά αυτή αποτελεί πολύτιμη αρωγή στη λειτουργία του σχολείου και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών μας.
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που εκφράζετε την έμπρακτη υποστήριξή σας στο έργο μας.
Με εκτίμηση
Η διευθύντρια του σχολείου
Διακάκη Σπυριδούλα

