Το Νοέμβριο 2021 οργανώθηκε επίσκεψη από ψυχολόγο όπου μίλησε στα παιδιά της β’ και ε’ δημοτικού για την έννοια της ενσυναίσθησης και τρόπους διαχείρησης των συναισθημάτων τους. Συγκεκριμένα, μετά τη γνωριμία και την πρώτη συζήτηση οργάνωσε παιχνίδια ρόλων κι έδειξε τρόπους ώστε να μπορέσουν να αντιλαμβάνονται και τα συναισθήματα των συμμαθητών τους και να μην κρίνουν τις συμπεριφορές τους απερίσκεπτα. Σηκώνονταν τα παιδιά ανά δυάδες κι έδινε στον έναν μια δύσκολη κατάσταση, για παράδειγμα να υποδυθεί ότι πέθανε ο σκύλος του ή ότι μάλωσε με τη μαμά του. Κι έτσι το παιχνίδι ρόλων ξεκινούσε όπου ο άλλος μαθητής αντιδρούσε στην κατάσταση προσπαθώντας να βοηθήσει το συμμαθητή του. Αυτό που παρατηρήσαμε ήταν ότι ο άλλος συμμαθητής εστίαζε στο γιατί συνέβη το συμβάν αγνοώντας τα συναισθήματα που δημιουργήθηκαν στο φίλο του. Εκεί παρενέβη η ψυχολόγος βοηθώντας τη συζήτηση να στραφεί προς την αναγνώριση των συναισθημάτων τους.