Δύο παιδιά. Δύο μαθητές/τριες. Ίδια ηλικιακή ομάδα. Ίδια τάξη. Α΄ τάξη. Διαφορετική ωριμότητα. Διαφορετική σχολική ετοιμότητα. Η σύγκριση αγχώνει. Αγχώνει γονείς, εκπαιδευτικούς μα πάνω απ΄ όλους τα παιδιά.
Πώς μπορούμε να δράσουμε;
Με σχέδιο και υπομονή.
Ξεκινάμε:
- Πάρτε πλαστελίνη για κατασκευές ώστε να δυναμώσουν τα δάκτυλα.
- Δώστε χοντρούς μαρκαδόρους να ενώσει τελείες και να γεμίσει περιγράμματα σχεδίων για να καλλιεργήσουμε τον οπτικοκινητικό συντονισμό.
- Φτιάξτε παζλ με λίγα κομμάτια για να ασκήσουμε τα παιδιά στην παρατηρητικότητα
- Παίξτε με δίστιχα ή τετράστιχα ποιηματάκια για να βοηθήσουμε τη μνήμη.
- Διαβάστε τους ιστορίες ή δείτε ταινίες για να μάθουν να διατηρούν ενεργή την προσοχή.
- Συζητήστε επίκαιρα θέματα ή παροτρύνετέ το να διηγηθεί για να βελτιώσουμε το λόγο
- Πάτε στην παιδική χαρά για να μάθει να συνεργάζεται, να μοιράζεται, να ακολουθεί κανόνες και να καλλιεργεί κοινωνικές δεξιότητες (καλημέρα, ευχαριστώ, συγνώμη…)
Περισσότερα…
¨Καμία προσπάθεια για το παιδί μου δεν πάει χαμένη¨ Χτίζουμε σχέσεις.