Την Τετάρτη 25-03-2026, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τον σημαιοφόρο και τους παραστάτες θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 09:30 και στη συνέχεια θα μεταβούν στην εκκλησία με τη συνοδεία της Διευθύντριας.
Οι υπόλοιποι μαθητές όλων των τάξεων θα προσέλθουν στο σχολείο στις 10:00.
Στις 10:15 θα αναχωρήσουν, συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς, για να μεταβούν κατευθείαν στον χώρο της παρέλασης.
Μετά το τέλος της παρέλασης, οι γονείς θα παραλάβουν τους μαθητές από την αυλή του Σχολείου.
Σημείωση: Το δρομολόγιο του λεωφορείου δε θα πραγματοποιηθεί την 25η Μαρτίου.
