Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, που γιορτάζεται στις 6 Μαρτίου, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας για το ανησυχητικό αυτό κοινωνικό φαινόμενο, διοργανώθηκαν δράσεις στο Σχολείο μας κατά τη διάρκεια όλης της εβδομάδας (2-6 Μαρτίου 2026)



