Ο σχολικός ταχυδρόμος

Ο σχολικός ταχυδρόμος μας επισκέπτεται κάθε φορά που μαθαίνουμε ένα καινούριο γραμματάκι.
(Επιλέγω με κλήρωση ένα από τα μεγάλα μου παιδιά, μιας και αυτά με ενθουσιασμό θέλουν να συμμετέχουν)

       

Μας φέρνει φακέλους που κάθε φορά μέσα περιέχουν εκπλήξεις!
–>Στη μία όψη του φακέλου σημειώνω, με κεφαλαίο και πεζό ,το γράμμα που μάθαμε και στη δεύτερη τον αποστολέα και τον παραλήπτη.


–>Για γραμματόσημο βάζω είτε σφραγίδα, είτε κολλάω κάποιο χρωματιστό χαρτάκι(κομμένο σε σχήμα με διακορευτή).


Έτσι μαθαίνουμε πως μπορούμε να στείλουμε και εμείς γράμμα, το οποίο και θα εκμεταλλευθούμε αργότερα.

 

–> Μέσα στο φάκελο βάζω:

  • Καρτέλες με τις συλλαβές-τις λέξεις που μάθαμε (παίζοντας το παιχνίδι, Βρες τη σωστή παρεούλα-λεξούλα)
  • Καρτέλα με το γράμμα που μάθαμε γραμμένο με διάφορους τρόπους, βοηθώντας τους μαθητές να το αναγνωρίζουν όπως και να το δουν.
  • Μία φωτοτυπία, με λέξεις που περιέχουν ή αρχίζουν με το γράμμα που μάθαμε(τα παιδιά το εντοπίζουν και το κυκλώνουν) και περιθώριο ώστε να ζωγραφίσουν πράγματα  που ξεκινούν με το γράμμα αυτό.
  • Μία ζωγραφιά σχετική με το μάθημα.

–>Αποφεύγω να βάζω φωτοτυπίες με ασκήσεις,ώστε οι μαθητές να συνεχίσουν ,για περισσότερο καιρό, να υποδέχονται με ενθουσιασμό τον “ταχυδρόμο”.

 

Υπευθ.εκπ.:Σαββάκη Αμαλία