Για την καλύτερη κατανόηση των συμβόλων της ανισότητας παίξαμε με φάλαινες, ψαράκια και κροκόδειλους!
Μοίρασα στα παιδιά από 20 ψαράκια για να κόψουν μόνα τους ( εξασκώντας τη λεπτή κινητικότητά τους)
Έπειτα τους έδωσα από δύο φάλαινες/ κροκόδειλους που κοιτάζουν σε αντίθετες κατευθύνσεις ,όπως και χρωματιστά, πλαστικοποιημένα φύλλα Α4 για να τα χρησιμοποιήσουν σαν πινακάκια.
Είπαμε μια ιστοριούλα για τη φαλαινίτσα και τον κροκοδειλάκο που όταν πεινάνε πάντα τρώνε τα πιο πολλά ψαράκια για να χορτάσουν.
Έτσι θα πρέπει το στοματάκι τους να ανοίγει εκεί που είναι τα περισσότερα, αλλιώς δε θα χορτάσουν!
Ζήτησα από τα παιδιά να μοιράσουν σε ομαδούλες τα ψαράκια τους, να γράψουν στο “πινακάκι” τους τον αριθμό των ψαριών σε κάθε ομάδα και στη συνέχεια αφού βάλουν σωστά τη φάλαινα/τον κροκόδειλο, για να φάει τα περισσότερα, να σημειώσουν το στοματάκι ανάμεσα στους αριθμούς που έγραψαν.