Τριων Ιεραρχών 30-01-25- Κοπή Βασιλόπιτας

Δάσκαλοι και μαθητές ανήμερα της εορτής των τριών Ιεραρχών, προσήλθαμε στον ιερό ναό του χωριού για να τιμήσουμε τους Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους, Μέγα Βασίλειο, Γρηγόριο τον Θεολόγο και Ιωάννη το Χρυσόστομο, τους προστάτες της εκπαίδευσης και των γραμμάτων. Μετά το τέλος της Θείας λειτουργίας επιστρέψαμε στο σχολείο και μιλήσαμε για τη σημαντική προσφορά τους στα γράμματα και στην κοινωνία, αλλά και το μεγάλο φιλανθρωπικό έργο τους. Στη συνέχεια ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Ισώματος. Όλα τα παιδάκια, όπως ήταν φυσικό, περίμεναν με αγωνία να πάρουν το κομμάτι τους, ελπίζοντας να κερδίσουν το φλουρί. Τυχερές ήταν η Κατερίνα Σολωμού από το Νηπιαγωγείο και η Μαρία Καλανδράκη από το Δημοτικό. Και του χρόνου, με υγεία και αισιοδοξία!

ω κ

νχ

Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς 21-01-25

Πόσο δυνατή, ωφέλιμη και θερααπευτική μπορεί να είναι μια αγκαλιά; Σύμφωνα με τους ειδικούς, ίσως είναι το καλύτερο φάρμακο, καθώς μια αγκαλιά καθημερινά μπορεί να μας χαρίσει μια καλύτερη ζωή.

Με αφορμή λοιπόν την παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς, συζητήσαμε με τους μικρούς μαθητές για όλα τα οφέλη που προσφέρει η αγκαλιά και με μεγάλη χαρά τα αποτυπώσαμε και στο χαρτί. Δεν παραλείψαμε να αγκαλιαστούμε και να δημιουργήσουμε, γιατί όχι, και το δικό μας ποίημα, ένα ποίημα για τη δύναμη της αγκαλιάς! Ελπίζουμε να σας αρέσει…

ρ  

μ 1

Η δύναμη της αγκαλιάς!

ε