Τη φετινή σχολική χρονιά αφυπηρέτησαν από την εκπαίδευση και συνταξιοδοτούνται, δύο εκπαιδευτικοί με μακροχρόνια και ουσιαστική προσφορά στο σχολείο μας. Ο καθ. Φυσικής Αγωγής κ. Δημ. Βαταμίδης, ο παλιότερος εκπ/κός του σχολειου με παρουσία από την περίοδο που το σχολείο μας ήταν ακόμα διασπασμένο στα τρία κτίρια των οικισμών (Ανακασιά-Άνω Βόλος και Αγιος Ονούφριος) και ο δ/λος κ. Νίκος Φιλάρετος ο οποίος από τα 36 χρόνια της εκπαιδευτικής του θητείας τα μισά υπηρέτησε στο σχολείο μας.
Σε κλίμα συγκινησης ο Σύλλογος διδασκοντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και παλιοί μαθητές, τους τίμησαν με αναμνηστικά δώρα για την προσφορά και την καλή συνεργασία ολαυτά τα χρόνια. Τα αναμνηστικά προσέφεραν εκ μέρους των συναδέλφων οι παλιοί Δ/ντές κύριοι Γιάν. Αθανασούλης και Ηλίας Κοντούλης, η κα Αναστασίου και ο κ. Τσιούνης εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και οι μαθήτριες/ές, του Γυμνασίου πλέον, Μαρία, Κατερίνα, Ηλιάνα, Παναγιωτης και Αλτέο. Ο Δ/ντης του σχολείου κ. Στ. Χατζηιωάννου εκ μέρους και των άλλων εκπ/κών, τους ευχήθηκε καλή συνταξιοδότηση με υγεία και να μη ξεχάσουν το σχολείο μας!


