ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1Ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» (ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 – 2021)
Οι μαθητές/τριες των Α΄ & Β΄ τάξεων με τις δασκάλες τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με την Ανακύκλωση από τον 2ο Θεματικό Κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον».
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΔΙΝΟΥΜΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ»
Δραματοποίηση της “Σκουπιδοϊστορίας”
Τραγουδάμε το δικό μας τραγούδι για την Ανακύκλωση με τα κρουστά μουσικά όργανα που φτιάξαμε από πλαστικά μπουκάλια, όσπρια και δημητριακά.
Κατασκευάζουμε τις μολυβοθήκες μας από άδεια ρολά κουζίνας.
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΠΑΙΔΟΥ»
Γνωριμία με τους κάδους διαλογής χαρτιού, μπαταριών και καπακιών
Κατασκευή κάδων διαλογής για την τάξη μας
Ζωγραφίζουμε για την ανακύκλωση
«Η κυρία Ανακύκλωση… μας μαθαίνει» – Κατασκευή προσωπείων – Κατανομή ρόλων και δραματοποίηση της ιστορίας μας
Γράφουμε το δικό μας ποίημα για την Ανακύκλωση και το τραγουδάμε με τα μουσικά όργανα που φτιάξαμε από κουτάκια αλουμινίου, πλαστικά μπουκάλια, ρύζι και όσπρια.
Κατασκευάζουμε ανακυκλωμένο χαρτί με χαρτοπολτό από παλιές φωτοτυπίες και ζωγραφίζουμε πάνω σ’ αυτό.
Οι μαθητές/τριες των Γ΄, Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεων με τις δασκάλες τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τον Κύκλο του Νερού από τον 4ο Θεματικό Κύκλο «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία».
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΤΡΕΧΕΙ, ΤΡΕΧΕΙ, ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ…»
Παρακολούθηση βίντεο για τον Κύκλο του Νερού
Κατασκευή αφίσας με τον Κύκλο του Νερού
Δημιουργούμε και ζωγραφίζουμε τις φάσεις του Κύκλου του Νερού στο Εργαστήριο Πληροφορικής (λογισμικό Tux paint).
Υποδυόμαστε τον Σταγονούλη της ΕΥΔΑΠ και παρουσιάζουμε το ταξίδι του νερού μέχρι να φτάσει στη βρύση μας.
Διαβάζουμε τον άθλο του Ηρακλή στους στάβλους του βασιλιά Αυγεία και ζωγραφίζουμε μια σκηνή από τον άθλο του.
Δημιουργούμε τον ήχο της βροχής με… ήχους από το σώμα μας!!
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Το σύνΝΕφο έφερε βΡΟχή… και πάμε πάλι απ’ την αρχή»
«Χάρτες Ακρόασης» – Τα παιδιά, ακούγοντας ένα απόσπασμα από τον «Κουρέα της Σεβίλλης» του Ροσσίνι, με αναφορά στη βροχή που ξεκινάει από ψιχάλες και καταλήγει σε καταιγίδα, μεταφέρουν στο χαρτί αυτή την πορεία της βροχής με απλά σχέδια.
Δημιουργούμε τον ήχο της βροχής με… ήχους από το σώμα μας!!
Ζωγραφίζουμε τις φάσεις του Κύκλου του Νερού.
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ… “ΥΔΩΡ”»
Το «Σχήμα του νερού» – Προβολή βίντεο «Evian Water Boy Animation Commercial»
Ανακαλύπτουμε, μέσα από το πείραμά μας, τις μετατροπές της φυσικής κατάστασης του νερού από στερεή σε υγρή και σε αέρια.
Παρουσιάζουμε τον Κύκλο του Νερού με τις κατασκευές μας.
Δημιουργούμε και ζωγραφίζουμε τις φάσεις του Κύκλου του Νερού στο Εργαστήριο Πληροφορικής (λογισμικό Tux paint).
Προβολή βίντεο με την ιστορία του Φράγματος του Μαραθώνος από την Ε.ΥΔ.ΑΠ.
1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ…»
Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση παρουσιάζει… τον Κύκλο του Νερού.
Η ιστορία του Φράγματος του Μαραθώνος από την Ε.ΥΔ.ΑΠ.
Δημιουργούμε και ζωγραφίζουμε τις φάσεις του Κύκλου του Νερού στο Εργαστήριο Πληροφορικής (λογισμικό Tux paint).
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2Ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» (ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 – 2021)
Οι μαθητές/τριες των Α΄ & Β΄ τάξεων με τις δασκάλες τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τη Διατροφή από τον 1ο Θεματικό Κύκλο «Ζω καλύτερα – Ευ ζην».
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΤΡΩΩ ΣΩΣΤΑ… ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ»
Δημιουργούμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.
Και τώρα… θέατρο!!! Δραματοποιούμε τη “Λαχανοφρουτοθεραπεία” με τα παιδιά της Β΄ τάξης διαδικτυακά!!
Φτιάχνουμε σουπλά, ζωγραφίζοντας υγιεινές και… ανθυγιεινές τροφές.
Τρώμε όλοι μαζί, συζητώντας για τις διατροφικές μας συνήθειες.
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΤΡΩΩ ΣΩΣΤΑ… ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ»
Παρατηρούμε και καταγράφουμε τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών στο διάλειμμα.
Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας.
Οι κυρίες Μαρουλίτα, Καρολίνα & Μπάμια…
Ο κύριος Σπανάκης και η κυρία Ντομάτα…
Και τώρα… θέατρο!!! Δραματοποιούμε τη “Λαχανοφρουτοθεραπεία” με τα παιδιά της Α΄ τάξης διαδικτυακά!!
Διατροφικές συνήθειες – Φτιάχνουμε συνταγές με υγιεινές τροφές.
Καλλιτεχνικές δημιουργίες… Κατασκευάζουμε τα δικά μας σουπλά.
Όλοι μαζί τρώμε το πρωινό μας.
Οι μαθητές/τριες των Α΄& Β΄ τάξεων του Σχολείου μας συμμετείχαν στο Διαδικτυακό Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου, που υλοποιήθηκε την Παρασκευή 11 και το Σάββατο 12 Ιουνίου 2021, με τη βιντεοσκοπημένη θεατρική δράση «Λαχανοφρουτοθεραπεία».
Λαχανοφρουτοθεραπεία (Α΄ & Β΄ τάξη) – PPT
ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ “ΛΑΧΑΝΟΦΡΟΥΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ”
Οι μαθητές/τριες των Γ΄ & Δ΄ τάξεων με τις δασκάλες τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τα Απορρίμματα και την Ανακύκλωση (Zero Waste – Κέντρο Πληροφόρησης Αντιγόνη) από τον 2ο Θεματικό Κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον».
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΜΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ»
Βίντεο με την Ανακύκλωση.
Εικαστικές δημιουργίες για την Ανακύκλωση.
Κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά.
Φύλλο Εργασίας για την Ανακύκλωση. Σκεφτόμαστε και… απαντάμε.
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΦΡΟΝΤΙ…ΖΩ…ΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!»
Έναρξη Zero Waste – Αφόρμηση, Ιδεοθύελλα.
Παιχνίδι ταχύτητας.
Φτιάχνοντας το δικό μας περιβαλλοντικό ταμπού.
Κατασκευάζουμε μία χάρτινη πόλη από “άχρηστα” και ανακυκλώσιμα υλικά.
Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στο Διαδικτυακό Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου, που υλοποιήθηκε την Παρασκευή 11 και το Σάββατο 12 Ιουνίου 2021, με την ηχογραφημένη θεατρική δράση «Κι εμείς… με ανακύκλωση!!».
Κι εμείς… με ανακύκλωση (Δ΄ τάξη) PPT
ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ “ΚΙ ΕΜΕΙΣ… ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!”
Οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης με τη δασκάλα τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τις Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά (Ε.Ε.Σ.) από τον 1ο Θεματικό Κύκλο «Ζω καλύτερα – Ευ ζην».
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΜΙΚΡΟΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ»
Αναπαράσταση και διαχείριση ατυχήματος από τους μαθητές.
Συζητάμε για το φαρμακείο. Μαθαίνουμε τι πρέπει να περιέχει και πώς να χρησιμοποιείται το υλικό του.
Πίνακας με χρήσιμα τηλέφωνα και κατασκευή κολάζ με τις αρχές του ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ.
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης με τη δασκάλα τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τα Δικαιώματα των Παιδιών (Πρόγραμμα ΠΟΛΙΑΣ {ΕΚΠΑ}) από τον 3ο Θεματικό Κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη».
2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!»
Καταιγισμός ιδεών από τους μαθητές για τη λέξη “Δικαίωμα”.
Οι μαθητές/τριες δημιουργούν το Δέντρο των Συναισθημάτων.
Διαβάζουμε αποσπάσματα από το βιβλίο της Unicef “Μια ζωή σαν τη δική μου”.
Καταγραφή των Δικαιωμάτων των Παιδιών.
Βλέποντας την “Ιστορία του Νάνα Άτα” από το Φωτόδεντρο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 3Ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» (ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 – 2021)
Οι μαθητές/τριες των Α΄ & Β΄ τάξεων με τις δασκάλες τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με το Πρόγραμμα: “Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους” από τον 4ο Θεματικό Κύκλο «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία».
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΝΤΡΙΙΝ ΝΤΡΙΙΝ! ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΑΠ’ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ…»
Περιηγούμαστε στους χώρους του σχολικού κτηρίου και ανακαλύπτουμε την ιστορία του.
Γνωριμία με το Μουσείο Σχολικής Ζωής – Παρατηρούμε μια παλιά σχολική τάξη και καταγράφουμε τα αντικείμενα.
Παρατηρούμε τα παλιά αρχεία του σχολείου και βρίσκουμε μέσα σε αυτά τους παππούδες μας!!
Μαζί με τους μαθητές της Β΄ τάξης, ανακαλύπτουμε το παλιό Αναγνωστικό, με το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού!!
Στην αυλή του Σχολείου παίζουμε “παιχνίδια του χωματένιου δρόμου”.
Δημιουργούμε κολάζ από εικόνες και ήρωες παλιών Αναγνωστικών.
Αυτοσχεδιάζουμε και παίζουμε τη σχολική τάξη στο παρελθόν και στο παρόν.
Ψηφιακή Έκθεση Φωτογραφίας με τις σχολικές αναμνήσεις προηγούμενων ετών – Παρατηρούμε τις φωτογραφίες και αναγνωρίζουμε συγγενικά ή φιλικά μας πρόσωπα από το παρελθόν.
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ B΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ… ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.”
Οι εικαστικές μας δημιουργίες.
Αναδιαμορφώνουμε τους στίχους του τραγουδιού “Ο πιο καλός ο μαθητής” και το τραγουδάμε με τους μαθητές της Α΄ τάξης.
Διαμοιράζουμε ρόλους και αυτοσχεδιάζουμε… τον δάσκαλο του χθες και τον δάσκαλο του σήμερα.
Έκθεση Φωτογραφίας με τις σχολικές αναμνήσεις προηγούμενων ετών
και η δασκάλα μας… στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό!!
Βλέπουμε το Μαθητολόγιο και άλλα αρχεία του Σχολείου μας από τα παλιά χρόνια… που πήγαιναν σχολείο οι παππούδες μας!!
Μαζί με τους μαθητές της Α΄ τάξης, παρουσιάζουμε τις συνεντεύξεις που πήραμε από παλιούς μαθητές του Σχολείου μας.
“Γύρω γύρω όλοι…”, “Περνά περνά η μέλισσα…” – Παιχνίδια του χθες
Οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης με τη δασκάλα τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (Διεθνής Αμνηστία Ελληνικό Τμήμα/ Μαρία Χατζηνικολάου) από τον 3ο Θεματικό Κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη».
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ»
Δημιουργούμε αφίσα για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Προβολή βίντεο – παραμυθιού με τίτλο: “Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα”.
Βιωματικό παιχνίδι “Τρέχω και πακετάρω” – Υποδυόμαστε τους πρόσφυγες που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους. Τι θα πάρουμε μαζί μας και τι θα αφήσουμε πίσω;
Επεξεργαζόμαστε το παραμύθι “Η Μπουμπού και η Μπαμπαλού” και καταγράφουμε τις σκέψεις μας σχετικά με την ξενοφοβία, τον ρατσισμό και τις προκαταλήψεις απέναντι στο διαφορετικό.
Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης με τη δασκάλα τους ασχολήθηκαν με το Πρόγραμμα “Κόντρα στο Ρεύμα” (ActionAid Ελλάς/Ντιρογιάννη Δήμητρα) από τον 3ο Θεματικό Κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη».
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΦΤΙΑΞΕ, ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, ΑΛΛΙΩΣ… “ΤΗ ΒΑΨΑΜΕ”!»
Ξανά μαζί!! Ανάρτηση κοσμοχάρτη στην τάξη – Προβολή βίντεο και συζήτηση για το θέμα που θα διαχειριστούμε.
“Νιώσε τον καιρό” – “Το παιχνίδι των εποχών” Άραγε, πόσο η αλλαγή του κλίματος έχει επηρεάσει την εναλλαγή των εποχών;
“Θερίζοντας θύελλες” – Πού αντιστοιχεί η είδηση στον χάρτη;
“Φωνές” – Αφού διαβάσουμε τις δηλώσεις των συμμαθητών μας, τις τοποθετούμε στη σωστή ήπειρο.
Φτάνει πια! Γεμίστε την Ελλάδα με νερό!!
Ο χάρτης είναι ο κόσμος μας και όλοι μαζί πηγαίνουμε “Κόντρα στο Ρεύμα”!!
Οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης με τη δασκάλα τους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ασχολήθηκαν με το Πρόγραμμα “Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου” (Α.Μ.Κ.Ε. Ζω.Ε.Σ.) από τον 2ο Θεματικό Κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον».
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ»
Προβολή βίντεο με τίτλο: “Υιοθετήστε και εσείς ένα αδέσποτο!”
Δημιουργούμε κολάζ και γράφουμε λέξεις, συνθήματα και μηνύματα για τα ακηδεμόνευτα ζώα.
Μαθαίνουμε πώς πρέπει να προσεγγίζουμε σωστά έναν αδέσποτο σκύλο.
Βιωματικές δράσεις με το φιλοζωικό σωματείο “Save a Greek Stray”, που επισκέφθηκε το Σχολείο μας. Περάσαμε τέλεια και τους ευχαριστούμε!! Ελπίζουμε του χρόνου να μπορέσουμε να τους επισκεφθούμε κι εμείς στο Καταφύγιό τους στον Ωρωπό, όπου φιλοξενούν και φροντίζουν τους αδέσποτους φίλους μας!!
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης με τη δασκάλα τους ασχολήθηκαν με τη Μετάβαση στο Γυμνάσιο από τον 1ο Θεματικό Κύκλο «Ζω καλύτερα – Ευ ζην».
3ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚΑΛΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ»
Τι αισθάνομαι για το Γυμνάσιο… – Καταιγισμός ιδεών, συζήτηση και προβληματισμός απ’ όλους μας στην τάξη.
Με αφορμή μια ιστορία, αποτυπώνουμε θετικά και αρνητικά συναισθήματα για το Γυμνάσιο.
Ακούμε την αφήγηση μιας ιστορίας με τίτλο: “Φοβάμαι την πρώτη ημέρα στο Γυμνάσιο”. Στη συνέχεια, καταγράφουμε τους φόβους μας για το Γυμνάσιο και συζητούμε για τις πηγές που τους δημιούργησαν.
Γνωριμία με το Γυμνάσιο υποδοχής – Διαδικτυακή συνάντηση με τον Διευθυντή του Γυμνασίου Μαραθώνος, στο οποίο θα φοιτήσουμε το επόμενο σχολικό έτος. Τον ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση που μας έκανε και για τις απορίες που μας έλυσε! Καλή μας αντάμωση! Αντίο, Δημοτικό!! Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τα 6 χρόνια που ζήσαμε εδώ!!