Εσωτερική αξιολόγηση

Tα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης  κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020 είναι τα ακόλουθα.

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το σχολείο μας είναι 2/θέσιο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο και βρίσκεται σε μικρό ορεινό οικισμό των παρυφών
της Ροδόπης, την Γοργόνα.
Χρησιμοποιεί για αίθουσες διδασκαλίας δύο μικρά δωμάτια σε κτίριο του παλαιού τεμένους
(υπερεκατονταετούς) του χωριού, βακουφικής ιδιοκτησίας, και ένα κτίριο σε κοντινό οικόπεδο, ανεγερθέν, ως
κατοικία δασκάλου. Μόνιμο πρόβλημα είναι η ακαταλληλότητα των χώρων και πάγια επιδίωξη μας η επίλυση
αυτού.
Οι κάτοικοι της περιοχής είναι αμιγώς μουσουλμάνοι Πομάκοι και η πρώτη επαφή των μαθητών με την ελληνική
γλώσσα γίνεται στο οικείο νηπιαγωγείο.
Στο σχολείο μας φοιτούν και μαθητές από τους γειτονικούς οικισμούς Κουτσομύτη και Τρίγωνο οι οποίοι
μεταφέρονται καθημερινά με ΤΑΧΙ και δαπάνες της Περιφερείας ΑΜΘ.
Το σύνολο των μαθητών παρακολουθεί καθημερινά καθ΄ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους υποχρεωτικά
απογευματινά δίωρα μαθήματα κορανίου σε παρακείμενη αίθουσα.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Η ευελιξία, η άμεση ανταπόκριση, η συνεργασία. Αυτά είναι συνακόλουθα του μικρού μεγέθους του σχολείου
μας. Ο μικρός αριθμός μαθητών, η αμεσότητα και ταχύτητα επικοινωνίας με τους γονείς, η ταύτιση απόφασης
και εκτέλεσης η οποία απορρέει από την ταύτιση διοίκησης και ενεργούντων, η άμεση εποπτεία και ο γενικός
έλεγχος καθιστούν την εφαρμογή σε επίπεδο σχολικής μονάδας αποκορύφωμα της συνέπειας.
Σημεία προς βελτίωση
Παραμένει το κτιριακό πρόβλημα. Η υστέρηση των μαθητών σε γνωστικούς τομείς που δεν διδάσκονται
συστηματικά στο σχολείο μας επιδέχεται θεραπεία. Θα ζητήσουμε λύσεις από τις αρμόδιες αρχές.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Όπως σε όλα τα πεδία, τα μεγέθη μας ευνοούν την αμεσότητα, ευελιξία και ταχύτητα. Γενικό επακόλουθο η
αποτελεσματικότητα της διοικητικής λειτουργίας.
Σημεία προς βελτίωση
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία που να χρήζουν βελτίωσης.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Δίνεται η δυνατότητα για οργάνωση και συμμετοχή σε επιμορφώσεις και προγραμματα του άμεσου
ενδιαφέροντος.
Σημεία προς βελτίωση
Υπάρχει μια πληθώρα και ένας όγκος έργου που καθίστανται υπερβάλλοντα. Με την μείωση αυτών προδοκούμε
θετικά αποτελέσματα.
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Σχολείο και κοινότητα
Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Παρατηρήσεις / Σχόλια
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
οι μαθητές είναι κυρίως οι τελικοί αποδέκτες και κριτές όλων των δράσεων. Η ικανοποίηση και η χαρά τους
είναι τα αποτελέσματα που έχουν προτεραιότητα καθώς και η απόκτηση αγωγής, μόρφωσης και παιδείας.
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Οι συχνές απουσίες μαθητών λόγω ασθενειών, δημιουργούσαν αναστάτωση στο καθημερινό πρόγραμμα
μαθημάτων. Ο μικρός αριθμός μαθητών ενίοτε αποτελεί και μειονέκτημα. Όπως και κάποιες δράσεις, επί
παραδείγματι η συμμετοχή σε προγράμματα και η πραγματοποίηση ημερήσιας εκπαιδευτικής επίσκεψης απαιτούν
ικανό αριθμό μαθητών.