Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου στο Δημοτικό Σχολείο
Στο πλαίσιο της δράσης «Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο», αποδεχθήκαμε με μεγάλη χαρά τους μικρούς μαθητές του Νηπιαγωγείου του χωριού μας στο σχολείο μας.
Η επίσκεψη ξεκίνησε με μια θερμή υποδοχή από τους μαθητές του Δημοτικού, οι οποίοι καλωσόρισαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου με τραγούδια και χαρούμενες δραστηριότητες. Στη συνέχεια, η Διευθύντρια του σχολείου ξενάγησε τους μικρούς επισκέπτες στους χώρους του σχολείου, παρουσιάζοντάς τους τις αίθουσες διδασκαλίας, τη βιβλιοθήκη, το προαύλιο και τους υπόλοιπους χώρους όπου θα περνούν την καθημερινότητά τους από τη νέα σχολική χρονιά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρακολούθηση μαθήματος στην Α΄ Δημοτικού, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας της τάξης και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες μαζί με τους μεγαλύτερους μαθητές. Ακολούθησε μια όμορφη συζήτηση με τους μαθητές και τη δασκάλα της Α΄ τάξης, κατά την οποία τα νήπια εξέφρασαν τις απορίες και τις σκέψεις τους σχετικά με τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο.
Η δράση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συνεργασίας και ενθουσιασμού, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξοικείωση των νηπίων με το νέο σχολικό περιβάλλον και στη δημιουργία θετικών προσδοκιών για το επόμενο σημαντικό βήμα της σχολικής τους πορείας.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά καλή συνέχεια και με το καλό να τα υποδεχτούμε ως μαθητές της Α΄ Δημοτικού την επόμενη σχολική χρονιά!










