Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, η οποία ήταν αφιερωμένη στην ολοκλήρωση μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η αποφοίτηση των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄τάξης.Μέσα από τραγούδια, θεατρικά και χορούς οι τελειόφοιτοι αποχαιρέτησαν το σχολείο και άνοιξαν τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους ταξίδι.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων ” Αρωγή” που συνέβαλε στην επιτυχημένη διοργάνωση της εκδήλωσης.Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξένοιαστο καλοκαίρι!


