


Οι μαθητές υλοποίησαν και το 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων ολοκληρώνοντας τις 4 θεματικές ενότητες που έπρεπε να υλοποιήσουν, με ένα ενδιαφέρον θέμα “Χτίζοντας το σχολείο που ονειρεύομαι”.
Στόχος του εργαστηρίου ήταν οι μαθητές να καταγράψουν τις απόψεις τους και τις ιδέες τους για τις αλλαγές που θέλουν να κάνουν στο σχολείο τους, ώστε να γίνει το σχολείο των ονείρων τους. Στη συνέχεια να έρθουν σε επαφή με τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό αλλά και το χτίσιμο ενός σχολείου- κτιρίου και να μάθουν περισσότερα για τον τρόπο που χτίζεται ένα κτίριο.
Οι μαθητές κατέγραψαν τις σκέψεις τους και τις απόψεις τους για το πώς θα ήθελαν να είναι το σχολείο τους και τι να συμπεριλαμβάνει. Στη συνέχεια ζωγράφισαν την κάτοψη του κτιρίου και συμπεριέλαβαν με ζωγραφική όλα αυτά που θα ήθελαν να έχει το σχολείο τους. Κατέγραψαν τα επαγγέλματα που χρειάζονται για να χτιστεί ένα κτίριο (σοβατζής, χτίστης, ηλεκτρολόγος, ελαιοχρωματιστής) και έμαθαν και κάποια καινούρια τα οποία δεν γνώριζαν (αρχιτέκτονας, πολιτικός μηχανικός, τοπογράφος). Για να ολοκληρωθεί το εργαστήριο οι μαθητές μίλησαν διαδικτυακά με έναν αρχιτέκτονα σε μια διαδικτυακή συνέντευξη, όπου ενημερώθηκαν για τα νέα αυτά επαγγέλματα, τον τρόπο που εργάζονται, το τι ακριβώς κάνουν και το πόσο χρήσιμα είναι στο χτίσιμο ενός κτιρίου. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τα νέα πράγματα που έμαθαν και από το πόσο πολλά χρειάζεται ένα τέτοιο εγχείρημα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πολύ τον αρχιτέκτονα κ. Τακόπουλο Μιχάλη για το χρόνο που αφιέρωσε ώστε να ενημερωθούν οι μαθητές από έναν ειδικό σχετικά με το τι χρειάζεται για να χτιστεί ένα τέτοιο σχολείο.
Μακάρι κάποτε να γίνει και πραγματικότητα!!!