Πασχαλινές λαμπάδες

Ο εφημέριος του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Μιχαήλ & Γαβριήλ του Παλιού Κεραμιδίου π. Ιωάννης Κυπαρισσόπουλος,

θα ήθελε να γνωστοποιήσει ότι στο ναό διατίθενται πασχαλινές λαμπάδες, όλες στη συμβολική τιμή των 5 ευρώ.

Τα έσοδα από την πώληση θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση του ναού.

 

41235

 

 

 

 

Εκδρομή!

εκδρομή κολυμβητηριο6 εκδρομή κολυμβητηριο3 εκδρομή κολυμβητηριο4

Μία όμορφη εκδρομή απολαύσαμε σήμερα, Τρίτη 9 Απριλίου 2024, μικροί και μεγάλοι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, που βρεθήκαμε στον χώρο του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου Κατερίνης, χάρη στις ιδανικές καιρικές συνθήκες. Ξεκινήσαμε από νωρίς με το αστικό λεωφορείο και παραμείναμε έως τη 1 περίπου το μεσημέρι, ώστε να χαρούμε το παιχνίδι και την ξενοιασιά της ανοιξιάτικης καλοκαιρίας, να ανανεώσουμε το σώμα και το πνεύμα μας, λίγο πριν το Πάσχα.

εκδρομή κολυμβητηριο1 εκδρομή κολυμβητηριο2 εκδρομή κολυμβητηριο5 εκδρομή κολυμβητηριο7 εκδρομή κολυμβητηριο8

“Η φιλία και η συνεργατικότητα στις σχέσεις των παιδιών”

παρέμβαση άτρακτος5 παρέμβαση άτρακτος34 1 παρέμβαση άτρακτος6 παρέμβαση άτρακτος35 1 παρέμβαση άτρακτος31 1 παρέμβαση άτρακτος50 1παρέμβαση άτρακτος46 παρέμβαση άτρακτος48 παρέμβαση άτρακτος44 1

Ένα βιωματικό εργαστήριο με θέμα “Η φιλία και η συνεργατικότητα στις σχέσεις των παιδιών” υλοποιήθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 και τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024 με συμμετοχή των μαθητών και των μαθητριών των Γ’- Δ’ τάξεων. Στόχοι ήταν η προσέγγιση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στα ζητήματα της ομαδικότητας, της συνεργασίας και της ενσυναίσθησης, ενώ οργανώθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Πιερίας  “Άτρακτος“. Η παρέμβαση, υπό την καθοδήγηση της κλινικής ψυχολόγου, Μασιάλα Ανδρεάνας, ολοκληρώθηκε σε δύο δίωρες συναντήσεις στη σχολική τάξη, όπου οι συμμετέχοντες  παρουσίασαν τον εαυτό τους, χωρίστηκαν σε ομάδες και δραματοποίησαν με δικές τους σκηνοθετικές επιλογές πιθανά επεισόδια κοινωνικής αλληλεπίδρασης εντός του σχολικού περιβάλλοντος, αναγνωρίζοντας και συζητώντας κατόπιν με τη δασκάλα της τάξης και την υπεύθυνη της παρέμβασης αναλυτικά τις συναισθηματικές και κοινωνικές επιδράσεις για κάθε εμπλεκόμενο. Ευχαριστώντας την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας “Άτρακτος” οι δράσεις μας συνεχίζονται αποβλέποντας στην προαγωγή της ψυχοσυναισθηματικής υγείας κάθε μαθητή και μαθήτριας του σχολείου μας.

παρέμβαση άτρακτος2 παρέμβαση άτρακτος3   παρέμβαση άτρακτος7 παρέμβαση άτρακτος8 παρέμβαση άτρακτος9 παρέμβαση άτρακτος10 παρέμβαση άτρακτος11 παρέμβαση άτρακτος12 παρέμβαση άτρακτος13 παρέμβαση άτρακτος14 παρέμβαση άτρακτος1 1 παρέμβαση άτρακτος4 1 παρέμβαση άτρακτος15 1 παρέμβαση άτρακτος16 παρέμβαση άτρακτος17 παρέμβαση άτρακτος18 παρέμβαση άτρακτος20 παρέμβαση άτρακτος19 1  παρέμβαση άτρακτος24 παρέμβαση άτρακτος25 παρέμβαση άτρακτος26 παρέμβαση άτρακτος28 παρέμβαση άτρακτος29 παρέμβαση άτρακτος30 παρέμβαση άτρακτος34 παρέμβαση άτρακτος35 παρέμβαση άτρακτος27 1 παρέμβαση άτρακτος32 1 παρέμβαση άτρακτος37 παρέμβαση άτρακτος23 παρέμβαση άτρακτος41 παρέμβαση άτρακτος42 παρέμβαση άτρακτος43 παρέμβαση άτρακτος45 παρέμβαση άτρακτος39 παρέμβαση άτρακτος40 1 παρέμβαση άτρακτος33 2 παρέμβαση άτρακτος36 1 παρέμβαση άτρακτος38 1 παρέμβαση άτρακτος47 παρέμβαση άτρακτος51 παρέμβαση άτρακτος53 παρέμβαση άτρακτος54 παρέμβαση άτρακτος56

Πάμε για γκολ!!!

τέρματα9 1 τέρματα8 1 τέρματα3

Σήμερα, Δευτέρα 8 Απριλίου 2024, είχαμε τη μοναδική χαρά να εγκαταστήσουν στο προαύλιο του σχολείου μας στο Παλιό Κεραμίδι τα νέα τέρματα ποδοσφαίρου! Μαθητές και μαθήτριες υποδέχτηκαν με φωνές ενθουσιασμού τους κατασκευαστές- τεχνικούς, που τα μετέφεραν και τα στερέωσαν στη θέση τους, παρουσία του καθηγητή φυσικής αγωγής του σχολείου μας, κου Χρυσού Ανέστη Κωνσταντίνου. Φυσικά με την εγκατάσταση ήρθαν και οι πρώτες δοκιμές, ενώ έχουν ήδη κανονιστεί οι πρώτοι επίσημοι αγώνες ποδοσφαίρου. Με γεια μας!

τέρματα2 τέρματα1 2 τέρματα6 τέρματα5 1 τέρματα7 τέρματα10  τέρματα4 1 τέρματα11 1

 

Μαθαίνουμε Ρομποτική!

ρομποτική1 ρομποτική6 1

Με πολύ ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ξεκίνησαν να ασχολούνται με τη ρομποτική! Αφού έφτασαν στο σχολείο μας την τελευταία εβδομάδα τα σετ ρομποτικής σε κουτιά με μικρότερα και μεγαλύτερα δομικά στοιχεία και λογισμικό, που επιτρέπουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό, με τη βοήθεια και καθοδήγηση του καθηγητή πληροφορικής κου Δάμπλια Βασίλη, ξεκίνησε το μάθημα σε ένα «παιχνίδι» εξοικείωσης με την τεχνολογία, που ταυτόχρονα επιτρέπει να οξυνθεί η σκέψη, να υπάρξει βιωματική επαφή με τις έννοιες των μαθηματικών, της φυσικής και της καινοτομίας ήδη από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, ενώ διδάσκονται οι βασικές αρχές του προγραμματισμού κι ενισχύονται η συνεργατική μάθηση και οι κοινωνικές δεξιότητες, εφόσον εφαρμόζονται συνεργατικές δραστηριότητες σε μικρές ομάδες. Ας αρχίσουμε λοιπόν τον προγραμματισμό!

 ρομποτική2 ρομποτική3 ρομποτική4 ρομποτική5 ρομποτική7

Μαθητικό συμβούλιο “εν δράσει”( Νο7)!

Συμβούλιο7.8 Συμβούλιο7.9 Συμβούλιο7.5

Για ακόμη μία φορά, σήμερα Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, το Μαθητικό Συμβούλιο του σχολείου μας απηύθυνε πρόσκληση και πραγματοποίησε συγκέντρωση των μελών του, πιο ειδικά των μαθητών και των μαθητριών των τάξεων Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’, στο σχολικό κτίριο του Παλαιού Κεραμιδίου. Θέματα της σύγκλησης αποτέλεσαν λειτουργικά ζητήματα του σχολείου και αιτήματα του μαθητικού πληθυσμού για δράσεις κατά το τελευταίο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς. Τα θέματα εξετάστηκαν με προσοχή ένα- ένα και τα συμπεράσματα, που καταγράφηκαν υπό την εποπτεία του προεδρείου των τάξεων Ε’- Στ’ από την γραμματέα του συμβουλίου, παρουσιάστηκαν κατόπιν από την αντιπροσωπευτική αρχή ενώπιον της διεύθυνσης του σχολείου.

 Συμβούλιο7.2jpg Συμβούλιο7.3 Συμβούλιο7.4 Συμβούλιο7.1jpg Συμβούλιο7.6 Συμβούλιο7.7

Κουδούνι για πρωινό… γεύμα!

πρωινό14 πρωινό5 πρωινό10

Σήμερα, Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, το πρώτο κουδούνι χτύπησε για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ τάξης όχι για μάθημα, αλλά για πρωινό γεύμα στην τάξη! Ερωτήματα, όπως τι τρώμε συνήθως για πρωινό, τι είναι υγιεινή διατροφή, τι μας αρέσει περισσότερο και τι μας δίνει σωστή ενέργεια στην αρχή της ημέρας εξετάστηκαν διεξοδικά δοκιμάζοντας φρούτα, όπως πορτοκάλι, μήλο, ακτινίδιο, μανταρίνι και μπανάνα, γάλα, χυμό, αυγά, ψωμάκια και κουλούρια στην τάξη. Οι περίεργες ερωτήσεις και τα αστεία έδιναν κι έπαιρναν γύρω από το γεμάτο φρέσκα εδέσματα τραπέζι μας, καθώς κάποιοι έφτιαχναν “μουστάκια” από γάλα και χυμό, ενώ όλοι αδειάσαμε τα πιάτα μας ευχαριστημένοι. Αφού καταγράψαμε σύντομα και περιεκτικά τις εντυπώσεις και τις νέες γνώσεις μας σε μία μικρή εργασία για τις τροφές που ευνοούν την υγεία μας, ολοκληρώσαμε το μάθημά παρακολουθώντας αποσπάσματα από τη σχετική με τα μαγειρέματα και τη διατροφή παιδική ταινία “Ρατατούης”. Ζητώ η υγιεινή διατροφή!

πρωινό1 πρωινό2 πρωινό3 πρωινό4 πρωινό13 πρωινό12 πρωινό11 πρωινό6 πρωινό7 πρωινό8 πρωινό9

Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου- 2 Απριλίου!

βιβλιοθήκη14 βιβλιοθήκη18 βιβλιοθήκη13 βιβλιοθήκη16 βιβλιοθήκη17 βιβλιοθήκη15

Τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, όπως έχει οριστεί η 2α Απριλίου, γενέθλια ημέρα του γνωστού Δανού παραμυθά Χ. Κ. Άντερσεν, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ επισκέφτηκαν σήμερα, Τρίτη 2 Απριλίου 2024, τη βιβλιοθήκη του 7ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης. Μετά από μια θερμή υποδοχή από μεριάς των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου, είχαμε την τύχη να μας ξεναγήσει ευγενέστατα ο διευθυντής του σχολείου, κος Κοσκινάς Χρήστος, και να μας οδηγήσει στη βιβλιοθήκη. Εκεί με μια κατατοπιστικότατη παρουσίαση και συζήτηση με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό της σχολικής βιβλιοθήκης, κα. Δράντζιου Ολυμπία, μάθαμε τις είδους βιβλία μπορεί να βρούμε, πώς, πόσα και για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να δανειστεί συνήθως κάποιος βιβλία από μια βιβλιοθήκη, ενημερωθήκαμε για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται κατά την επίσκεψη σε μια βιβλιοθήκη αλλά και κατά τον δανεισμό. Χαζέψαμε και ξεφυλλίσαμε βιβλία από τα ράφια, αναζητήσαμε βιβλία του Άντερσεν και άλλων συγγραφέων, μιλήσαμε για τα βιβλία που έχουμε ήδη διαβάσει στο σπίτι και στο σχολείο, ενώ τέλος πήραμε ιδέες για τη δημιουργία και οργάνωση της δικής μας σχολικής βιβλιοθήκης, που βρίσκεται υπό κατασκευή. Ευχαριστώντας λοιπόν τους οικοδεσπότες μας για τη φιλοξενία, επιφυλασσόμαστε για μια ανταπόδοση της επίσκεψης στη δική μας βιβλιοθήκη, όταν με τον καιρό θα είναι έτοιμη να προσφέρει τη χαρά της ανάγνωσης και της γνώσης, όπως κάθε βιβλιοθήκη και πνευματικός τόπος.

βιβλιοθήκη3 βιβλιοθήκη4 βιβλιοθήκη5 βιβλιοθήκη6 βιβλιοθήκη21 βιβλιοθήκη7 βιβλιοθήκη8 βιβλιοθήκη2  βιβλιοθήκη9 βιβλιοθήκη10 βιβλιοθήκη11 βιβλιοθήκη12 βιβλιοθήκη19 βιβλιοθήκη20 βιβλιοθήκη1

Στοματική Υγιεινή

20240402 102501

Σήμερα Τρίτη 2/4/2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας και συγκεκριμένα το κτίριο της Εξοχής, οδοντίατρος από το Νοσοκομείο Κατερίνης, προκειμένου να ενημερώσει τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης, για τη σωστή στοματική υγιεινή. Έτσι, αφού μιλήσαμε για τις τροφές που είναι “εχθροί” των δοντιών μας, αλλά και τις τροφές που είναι “σύμμαχοί” τους, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να δείξουν στη γιατρό, μέσω ενός εικονικού στόματος, πως τα ίδια πλένουν τα δόντια τους μόνα τους. Παράλληλα η οδοντίατρος τους συμβούλευε για τις  κινήσεις που πρέπει να κάνουν για τον σωστό καθαρισμό των δοντιών τους.

20240402 110929 20240402 110612 1 20240402 110441 1

Τέλος, ένας ένας οι μαθητές περνούσαν από την γιατρό για έναν απλό τυπικό οδοντιατρικό έλεγχο. 20240402 111744 1 20240402 111833 1

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν τόσο με τη διαδικασία, όσο και με την αλληλεπίδραση που είχαν με την οδοντίατρο καθώς και οι ίδιοι συμμετείχαν με τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους.

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου… στα αγγλικά!

english2 english4 english8

Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, όπως έχει καθιερωθεί η 2α Απριλίου κάθε έτους, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου είχαν υπό την επιμέλεια της δασκάλας των αγγλικών, κας Πατσαρίκα Ξανθίππης, την ευκαιρία για μια δράση φιλαναγνωσίας στα αγγλικά: μικροί και μεγάλοι, ανάλογα με την τάξη και το μαθησιακό επίπεδο, διάβασαν κι απόλαυσαν την εμπειρία της αφήγησης κλασικών κι αγαπημένων ιστοριών και παραμυθιών στην αγγλική γλώσσα, με βάση την ιστορία κατέγραψαν νέες λέξεις εμπλουτίζοντας το διαθέσιμο γλωσσικό θησαυρό τους στα αγγλικά, συζήτησαν και ζωγράφισαν όσα άκουσαν και διάβασαν, ενώ δεν έλειψε, όπως σε κάθε ιστορία και παραμύθι, το ηθικό δίδαγμα, που παρηγορεί κι εμπνέει κάθε αναγνώστη.

english1  english3  english5 english6 english7  english9