ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

                

«Προγραμματισμός δραστηριοτήτων (εκδρομών –διδακτικών επισκέψεων) για το Α΄ τρίμηνο του σχολικού έτους 2018-2019».

 

ΤΑΞΕΙΣ Α’ ΚΑΙ Β΄

  1. Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου: «Θάλασσα πλατιά»
  • Το πρόγραμμα αναφέρεται πολυεπίπεδα στη μακρά και στενή σχέση του λαού μας με τη θάλασσα και τον πλούτο της, μέσα από ένα ταξίδι στη λαϊκή παράδοση, στα έργα της λαϊκής τέχνης, την πεζογραφία, τη ζωγραφική, και την ποίηση. Τα καράβια, οι φάροι, ο μόχθος των ναυτικών, που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης σε ποικίλες μορφές τέχνης, θα αποτελέσουν σημεία αναφοράς, και παράλληλα θα αναδειχθούν επιτεύγματα της μηχανικής που συνδέονται με τη θάλασσα και αφορούν την περιοχή της Κορινθίας (διώρυγα, δίολκος, Ηραίον). Έμφαση θα δοθεί επίσης στο ζήτημα των περιβαλλοντικών κινδύνων που απειλούν τη βιοποικιλότητα της θάλασσας και το χρέος όλων για την προστασία της. Στο πρακτικό μέρος του προγράμματος οι μαθητές θα δημιουργήσουν με φυσικά υλικά το δικό τους θαλασσινό τοπίο.
  1. Δημοτική Πινακοθήκη «Τα ζώα στην τέχνη»
  • οι μαθητές αναζητούν μόνοι τους ζώα που πετούν, που έρπουν, που περπατούν, τα περιγράφουν, τα κατηγοριοποιούν σε ήμερα, άγρια κ.λπ., μέσα από μία δημιουργική δραστηριότητα και φυλλάδιο εργασίας, έπειτα τα αναζητούν στην πινακοθήκη ανάμεσα σε έργα τέχνης και στο τέλος ζωγραφίζουν έναν πίνακα με θέμα κάποιο- ζώα.

 

                ΤΑΞΕΙΣ Γ ΄ ΚΑΙ   Δ΄

 

  1. Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου: «Θάλασσα πλατιά»
  • Το πρόγραμμα αναφέρεται πολυεπίπεδα στη μακρά και στενή σχέση του λαού μας με τη θάλασσα και τον πλούτο της, μέσα από ένα ταξίδι στη λαϊκή παράδοση, στα έργα της λαϊκής τέχνης, την πεζογραφία, τη ζωγραφική, και την ποίηση. Τα καράβια, οι φάροι, ο μόχθος των ναυτικών, που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης σε ποικίλες μορφές τέχνης, θα αποτελέσουν σημεία αναφοράς, και παράλληλα θα αναδειχθούν επιτεύγματα της μηχανικής που συνδέονται με τη θάλασσα και αφορούν την περιοχή της Κορινθίας (διώρυγα, δίολκος, Ηραίον). Έμφαση θα δοθεί επίσης στο ζήτημα των περιβαλλοντικών κινδύνων που απειλούν τη βιοποικιλότητα της θάλασσας και το χρέος όλων για την προστασία της. Στο πρακτικό μέρος του προγράμματος οι μαθητές θα δημιουργήσουν με φυσικά υλικά το δικό τους θαλασσινό τοπίο.

2. Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού-Αθήνα. «Διαδραστική περιήγηση στην Ακρόπολη την εποχή του Περικλή»

    • Μπείτε στη «ΘΟΛΟ» και ταξιδέψτε στην Αθήνα του 5ου αιώνα π.Χ., όπου θα δείτε να ανασυντίθενται μπροστά στα μάτια σας με κάθε λεπτομέρεια όλα τα κτήρια που βρίσκονταν στον «Ιερό Βράχο» στην πραγματική τους κλίμακα και τις διαστάσεις. Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, ο μαθητής-θεατής θα έχει την ευκαιρία να θαυμάσει τα πιο περίπλοκα, από αρχιτεκτονικής άποψης, κτίρια της Ακρόπολης, όπως τον Παρθενώνα, το Ερεχθείο, τον Ναό της Απτέρου Νίκης, τα Προπύλαια, αλλά και τα αγάλματα που τα διακοσμούσαν σε 3D και στα φυσικά τους χρώματα, όπως ήταν την εποχή που δημιουργήθηκαν.

 

 

   ΤΑΞΕΙΣ  Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄

 

  1. Οινοποιητικός Συνεταιρισμός Νεμέας- Αρχαιολογικός χώρος ,μουσείο Νεμέας.
  • Επίσκεψη στον οινοποιητικό συνεταιρισμό, ξενάγηση των μαθητών στις εγκαταστάσεις του, όπου καλλιεργείται η αυτόχθονη ερυθρή ποικιλία «Αγιωργίτικο» – και έχει τη δυνατότητα να οινοποιεί ετησίως μέχρι και 10.000 τόνους σταφύλι, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πανελλαδικά. Επιπλέον οι μαθητές , θα αναζητήσουν πληροφορίες για το αµπέλι και τη διαδικασία παραγωγής του κρασιού, θα ονοµάσουν τα µέρη του αµπελιού και θα περιγράψουν τα στάδια, τα εργαλεία και τις τεχνικές της οινοποιίας. Σκοπός είναι να έρθουν οι µαθητές σε επαφή µε την πλούσια ελληνική οινοποιητική παράδοση, καθώς η αµπελουργία έχει ξεχωριστή σηµασία για την τοπική κοινωνία της Νεμέας-Κορινθίας.
  • Επίσκεψη και ξενάγηση στις συλλογές του Μουσείου Νεμέας , επίσκεψη στον Ναό και το Ιερό του Νέμειου Διός καθώς και στο αρχαίο στάδιο Νεμέας , όπου διοργανώνονταν τα «Νέμεα» .

 

  1. Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού-Αθήνα. «Διαδραστική περιήγηση στην Ακρόπολη την εποχή του Περικλή»
  • Μπείτε στη «ΘΟΛΟ» και ταξιδέψτε στην Αθήνα του 5ου αιώνα π.Χ., όπου θα δείτε να ανασυντίθενται μπροστά στα μάτια σας με κάθε λεπτομέρεια όλα τα κτήρια που βρίσκονταν στον «Ιερό Βράχο» στην πραγματική τους κλίμακα και τις διαστάσεις. Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, ο μαθητής-θεατής θα έχει την ευκαιρία να θαυμάσει τα πιο περίπλοκα, από αρχιτεκτονικής άποψης, κτίρια της Ακρόπολης, όπως τον Παρθενώνα, το Ερεχθείο, τον Ναό της Απτέρου Νίκης, τα Προπύλαια, αλλά και τα αγάλματα που τα διακοσμούσαν σε 3D και στα φυσικά τους χρώματα, όπως ήταν την εποχή που δημιουργήθηκαν.

 

Επίσης όλο το σχολείο είναι δυνατό να συμμετάσχει σε εκκλησιασμό και άλλα πολιτιστικά ή αθλητικά δρώμενα τα οποία αναγγέλλονται και πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του Α΄ τριμήνου.

Οι εκδρομές πραγματοποιούνται ανά τάξη ή ανά δύο ή περισσότερες τάξεις ή και σε επίπεδο σχολικής μονάδας.


Προγραμματισμός δραστηριοτήτων (εκδρομών –διδακτικών επισκέψεων) για το Β΄ τρίμηνο του σχολικού έτους 2018-2019.

 

                                                                     ΤΑΞΕΙΣ Α’ ΚΑΙ Β΄

  1. Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο-Λουτράκι:
  • Θεατρική παράσταση O μυστικός κήπος. Ο Μυστικός Κήποςσυμβολίζει τον αφρόντιστο εσωτερικό μας κόσμο που, όταν τον ανακαλύψουμε μέσω της αγάπης για τον άνθρωπο και την ανάγκη της θετικής σκέψης, κατανοούμε σε βάθος τη φύση μας και τη δύναμή μας. Η φροντίδα για τον συνάνθρωπο και τη γη που μας φιλοξενεί κρατάει μακριά κάθε κακή σκέψη που μας καθηλώνει σε μια κατάσταση μη ζωής.
  1. Κέντρο Ιστορίας &Επιστήμης, η γραμμή του χρόνου-Ποσειδωνία.:

 Μέσω της ιστοριογραμμής και κάνοντας ένα συναρπαστικό ταξίδι διαμέσου των αιώνων με την χρήση πλούσιου και ιστορικά-επιστημονικά τεκμηριωμένου υλικού (φωτογραφιών, κειμένων, βίντεο animation) ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με την αρχαία δίολκο, το Εξαμίλιο τείχος, την ιστορία των προσπαθειών διάνοιξης του Ισθμού και την σύνδεσή τους με τις λοιπές επιστήμες (μηχανική, γεωλογία, φυσική, μαθηματικά, φιλοσοφία).

3.      Θέατρο Περιγιαλίου-Περιγιάλι:

  • «Ο Βασιλιάς Μίδας»

Ο αρχαίος μύθος του Βασιλιά Μίδα που η απληστία του τον οδήγησε ό,τι αγγίζει να γίνεται χρυσάφι και ο οποίος μαθαίνει με σκληρό τρόπο να εκτιμά την αγάπη της κόρης του από τον υλικό πλούτο.

Στο β΄μέρος Ο Μίδας γίνεται κριτής στον μουσικό αγώνα ανάμεσα στον Θεό Απόλλωνα και τον Μαρσύα και ο μύθος μας μιλά για την μεγάλη αγάπη των Αρχαίων Ελλήνων για τις τέχνες και ιδιαίτερα για την μουσική.

Παίζουν σκαλιστές φιγούρες θεάτρου σκιών σε σκληρό χαρτόνι , εμπνευσμένες από Αρχαία Ελληνικά αγγεία και 1 κούκλα μεγάλη ,ως αφηγητής του μύθου(ο Μαρσύας) ,τις οποίες κατασκεύασαν τα μέλη της ομάδος.

Η μουσική είναι εμπνευσμένη από την αρχαία ελληνική μουσική .

 

                                                    ΤΑΞΕΙΣ Γ ΄ ΚΑΙ   Δ΄

 

  1. Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο-Λουτράκι:
  • Θεατρική παράσταση O μυστικός κήπος. Ο Μυστικός Κήποςσυμβολίζει τον αφρόντιστο εσωτερικό μας κόσμο που, όταν τον ανακαλύψουμε μέσω της αγάπης για τον άνθρωπο και την ανάγκη της θετικής σκέψης, κατανοούμε σε βάθος τη φύση μας και τη δύναμή μας. Η φροντίδα για τον συνάνθρωπο και τη γη που μας φιλοξενεί κρατάει μακριά κάθε κακή σκέψη που μας καθηλώνει σε μια κατάσταση μη ζωής.

 

  1. Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνων-Αθήνα
  • «Ζωντανεύοντας τα Αρχαία μας». Σκοπός του προγράμματος είναι η γνωριμία των μικρών μαθητών με το Μουσείο και η εξοικείωση με τις αρχαιότητες.Το πρόγραμμα δομείται γύρω από ένα συγκεκριμένο έκθεμα: το αρχαϊκό άγαλμα της Κόρης Φρασίκλειας. Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος περιλαμβάνει διάλογο, αφήγηση παραμυθιού, δραματοποίηση και εικαστική δραστηριότητα.

 

ΤΑΞΕΙΣ  Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄

  1. Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο-Λουτράκι:
  • Θεατρική παράσταση O μυστικός κήπος. Ο Μυστικός Κήποςσυμβολίζει τον αφρόντιστο εσωτερικό μας κόσμο που, όταν τον ανακαλύψουμε μέσω της αγάπης για τον άνθρωπο και την ανάγκη της θετικής σκέψης, κατανοούμε σε βάθος τη φύση μας και τη δύναμή μας. Η φροντίδα για τον συνάνθρωπο και τη γη που μας φιλοξενεί κρατάει μακριά κάθε κακή σκέψη που μας καθηλώνει σε μια κατάσταση μη ζωής.

 

 

  1. Πλανητάριο-Αθήνα. «Διαδραστική περιήγηση στην Ακρόπολη την εποχή του Περικλή»
  • Η ψηφιακή παράσταση «Ζωή στο Σύμπαν» έχει ως θέμα την συναρπαστική αναζήτηση της ζωής πέρα από την Γη. Ξεκινώντας από την προέλευση και την εξέλιξη της ζωής στον πλανήτη μας, η παράσταση εστιάζει στα ουράνια σώματα του Ηλιακού μας συστήματος που είναι πιθανότερο να φιλοξενούν μικροβιακές μορφές ζωής, καθώς και στις σημαντικότερες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι αστρονόμοι για τον εντοπισμό και την μελέτη ενός εξωπλανήτη. Τι θα μπορούσε άραγε να κρύβεται ανάμεσα στα αναρίθμητα άστρα των δισεκατομμυρίων γαλαξιών του Σύμπαντος;

 

  1. Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνων-Αθήνα
  • Εκπαιδευτική περιήγηση με τίτλο «Πνέουν άνεμοι… στο Μουσείο»: Τα παιδιά, με την καθοδήγηση αρχαιολόγου του Μουσείου, θα περιηγηθούν στις Μόνιμες Συλλογές και θα γνωρίσουν αντιπροσωπευτικά εκθέματα που έχουν σχέση με το στοιχείο της φύσης του Αέρα. Επίσης, θα συμμετάσχουν σε εικαστικό εργαστήρι με την καθοδήγηση της Ζωγράφου του Μουσείου δημιουργώντας τον δικό τους Πήγασο, εμπνευσμένο από έκθεμα του Μουσείου.

 

Επίσης όλο το σχολείο είναι δυνατό να συμμετάσχει σε εκκλησιασμό και άλλα πολιτιστικά ή αθλητικά δρώμενα τα οποία αναγγέλλονται και πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του Β΄ τριμήνου.

Οι εκδρομές πραγματοποιούνται ανά τάξη ή ανά δύο ή περισσότερες τάξεις ή και σε επίπεδο σχολικής μονάδας.


 

«Προγραμματισμός δραστηριοτήτων (εκδρομών –διδακτικών επισκέψεων) για το Γ΄ τρίμηνο του σχολικού έτους 2018-2019».

 

   ΤΑΞΕΙΣ Α’ ΚΑΙ Β΄

  1. Μουσείο φυσικής ιστορίας Γουλανδρή-Αθήνα
  • Το πρόγραμμα «Τα ζώα κι εγώ»

Καλωσόρισμα στο Μουσείο.

Ξενάγηση στον εκθεσιακό χώρο (σε μορφή διαλόγου) με σταθμούς – με βιωματική παρουσίαση για ορισμένα ζώα από κάθε τμήμα του Μουσείου

Ζωγραφική σε χαρτί Α3 στην αίθουσα των εξερευνητών, με παράλληλη προβολή των επιλεγμένων ζώων σε φωτογραφίες

Αναπαράσταση χαρακτηριστικών των ζώων αυτών, από τον εμψυχωτή και τα παιδιά

 

  1. Αρχαία Κόρινθος-Αρχαιολογικός χώρος-Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου

«Ο μουσικός και το δελφίνι»

  • Το πρόγραμμα αξιοποιεί κυρίως τη μαρτυρία του Ηροδότου (Βιβλίο Α’, §§ 23-28) που αφορά στο μουσικό Αρίωνα, την σχέση του με την αυλή του Περίανδρου και τη σωτηρία του από το δελφίνι, σύμφωνα με το μύθο.Εκπαιδευτικοί στόχοι: Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Αρχαίας Κορίνθου, να αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους εντοπίζοντας, με την καθοδήγηση και την προτροπή των εμψυχωτριών, συγκεκριμένα εκθέματα του μουσείου σχετικά με τη μουσική και το χορό. Να ακούσουν ιστορίες για τον Αρίωνα, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους σχετικά με την τοπική ιστορία. Να βιώσουν το μύθο μέσα από ομαδικό μουσικό δρώμενο που λαμβάνει χώρα στο σκιερό χώρο μεταξύ του μουσείου και της ρωμαϊκής αγοράς, αποκομίζοντας μια ευχάριστη και αξιομνημόνευτη εμπειρία.

 

  1. Αττικό Ζωολογικό Πάρκο-Αθήνα
  • Ανακάλυψε τον Κόσμο του Δελφινιού: Oι μικροί μας φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι μοναδικότητες που κάνουν το δελφίνι να είναι ένα τόσο ιδιαίτερο ζώο. Τα παιδιά, με την χρήση απλών εκπαιδευτικών εργαλείων, θα μάθουν για τη φυσιολογία του: τις διαστάσεις του, τη δυνατότητά του να κρατά την αναπνοή του και να βλέπει στο σκοτάδι, τους διαφορετικούς ήχους με τους οποίους επικοινωνεί. Επιπλέον θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν ένα από τα δελφίνια του Πάρκου και να μάθουν γι`αυτό από τους φροντιστές μας, που τα γνωρίζουν καλύτερα απ`όλους καθώς περνούν μαζί όλη την ημέρα τους.

 

  1. SportCamp (παιδικές κατασκηνώσεις) Λουτράκι
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη σε συνδυασμό με παιχνίδι, άθληση, διασκέδαση. Συμμετοχή σε αθλητικά προγράμματα  που εξασφαλίζουν στα παιδιά τα οφέλη του αθλητισμού για το σώμα και το πνεύμα και έχει σαν στόχο να τους παράσχει μία μοναδική ευκαιρία για κοινωνικοποίηση και εκπαίδευση.

 

                                                  ΤΑΞΕΙΣ Γ ΄ ΚΑΙ   Δ΄

 

  1. Ίδρυμα μείζονος ελληνισμού-Αθήνα
  • Διαδραστική περιήγηση στην Ακρόπολη της εποχής του Περικλή.

Μπείτε στη «ΘΟΛΟ» και ταξιδέψτε στην Αθήνα του 5ου αιώνα π.Χ., όπου θα δείτε να ανασυντίθενται μπροστά στα μάτια σας με κάθε λεπτομέρεια όλα τα κτήρια που βρίσκονταν στον «Ιερό Βράχο» στην πραγματική τους κλίμακα και τις διαστάσεις.

Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, ο θεατής θα έχει την ευκαιρία να θαυμάσει τα πιο περίπλοκα, από αρχιτεκτονικής άποψης, κτίρια της Ακρόπολης, όπως τον Παρθενώνα, το Ερεχθείο, τον Ναό της Απτέρου Νίκης, τα Προπύλαια, αλλά και τα αγάλματα που τα διακοσμούσαν σε 3D και στα φυσικά τους χρώματα, όπως ήταν την εποχή που δημιουργήθηκαν.Παράλληλα, παρουσιάζονται ναοί και αγάλματα τα οποία δεν διασώζονται μέχρι σήμερα όπως το Αρρηφόριον, το Ιερό του Διός Πολιέως, το Ιερό της Αρτέμιδος Βραυρωνίας, η Χαλκοθήκη, ο γλυπτός διάκοσμος του Παρθενώνα με το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς Αθηνάς κ.α.

 

  1. Stem Education-Οργανισμός Εκπ/κης Ρομποτικής /Αθήνα
  • πρόγραμμα Ερευνώ τον φυσικό κόσμο :Τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση ενεργά, ερευνώντας, εξερευνώντας, συνεργαζόμενα και επικοινωνώντας μεταξύ τους με θετικό τρόπο που ωφελεί στην ανάπτυξή τους.Οι μαθητές θα εργασθούν σε ομάδες. Θα χρησιμοποιήσουν το μοναδικό εκπαιδευτικό πακέτο μικροκλίμακας που έχει σχεδιάσει η UNESCO και εφαρμόζεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο σκοπός της σχεδίασης αυτού του εκπαιδευτικού πακέτου είναι οι μαθητές:Να αποκτήσουν εργαστηριακή εκπαίδευση.Να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες.Να χρησιμοποιούν υλικά μικροκλίμακας τα οποία είναι ελαφριά, δεν τραυματίζουν και είναι φιλικά προς το χρήστηΤο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ερευνώ το φυσικό κόσμο περιλαμβάνει μια σειρά από εξαιρετικά πολύτιμες δραστηριότητες, όπου οι μαθητές/τριες μπορούν να εξασκηθούν, να διερευνήσουν και να πειραματιστούν με τα υλικά που περιέχει το “micro” κουτί τους με σκοπό να κατανοήσουν βασικές έννοιες των φυσικών επιστημών.

 

  1. Αρχαία Κόρινθος-Αρχαιολογικός χώρος-Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου
  • Το πρόγραμμα αξιοποιεί κυρίως τη μαρτυρία του Ηροδότου (Βιβλίο Α’, §§ 23-28) που αφορά στο μουσικό Αρίωνα, την σχέση του με την αυλή του Περίανδρου και τη σωτηρία του από το δελφίνι, σύμφωνα με το μύθο.Εκπαιδευτικοί στόχοι: Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Αρχαίας Κορίνθου, να αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους εντοπίζοντας, με την καθοδήγηση και την προτροπή των εμψυχωτριών, συγκεκριμένα εκθέματα του μουσείου σχετικά με τη μουσική και το χορό. Να ακούσουν ιστορίες για τον Αρίωνα, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους σχετικά με την τοπική ιστορία. Να βιώσουν το μύθο μέσα από ομαδικό μουσικό δρώμενο που λαμβάνει χώρα στο σκιερό χώρο μεταξύ του μουσείου και της ρωμαϊκής αγοράς, αποκομίζοντας μια ευχάριστη και αξιομνημόνευτη εμπειρία.

 

  1. SportCamp (παιδικές κατασκηνώσεις) Λουτράκι
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη σε συνδυασμό με παιχνίδι, άθληση, διασκέδαση. Συμμετοχή σε αθλητικά προγράμματα  που εξασφαλίζουν στα παιδιά τα οφέλη του αθλητισμού για το σώμα και το πνεύμα και έχει σαν στόχο να τους παράσχει μία μοναδική ευκαιρία για κοινωνικοποίηση και εκπαίδευση.

 

  ΤΑΞΕΙΣ  Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄

  1. Stem Education-Οργανισμός Εκπ/κης Ρομποτικής /Αθήνα
  • πρόγραμμα Ερευνώ τον φυσικό κόσμο :Τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση ενεργά, ερευνώντας, εξερευνώντας, συνεργαζόμενα και επικοινωνώντας μεταξύ τους με θετικό τρόπο που ωφελεί στην ανάπτυξή τους.Οι μαθητές θα εργασθούν σε ομάδες. Θα χρησιμοποιήσουν το μοναδικό εκπαιδευτικό πακέτο μικροκλίμακας που έχει σχεδιάσει η UNESCO και εφαρμόζεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο σκοπός της σχεδίασης αυτού του εκπαιδευτικού πακέτου είναι οι μαθητές:Να αποκτήσουν εργαστηριακή εκπαίδευση.Να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες.Να χρησιμοποιούν υλικά μικροκλίμακας τα οποία είναι ελαφριά, δεν τραυματίζουν και είναι φιλικά προς το χρήστηΤο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ερευνώ το φυσικό κόσμο περιλαμβάνει μια σειρά από εξαιρετικά πολύτιμες δραστηριότητες, όπου οι μαθητές/τριες μπορούν να εξασκηθούν, να διερευνήσουν και να πειραματιστούν με τα υλικά που περιέχει το “micro” κουτί τους με σκοπό να κατανοήσουν βασικές έννοιες των φυσικών επιστημών.

 

  1. Βουλή των Ελλήνων/Αθήνα:
  • Οι μαθητές, μαζί με τους εκπαιδευτικούς συνοδούς τους, παρακολουθούν εκπαιδευτικά βίντεο σε ειδική αίθουσα, με θέμα την ιστορία του κτιρίου της Βουλής, τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της, καθώς και την αξία της Βουλής και της Δημοκρατίας, ξεναγούνται στην έκθεση της αίθουσας Ελευθερίου Βενιζέλου και επισκέπτονται την αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής. Αν η επίσκεψή τους συμπίπτει με τις ώρες λειτουργίας του Κοινοβουλίου, οι μαθητές παρακολουθούν για λίγα λεπτά τη συνεδρίαση.

 

  1. Επίδαυρος Αρχαιολογικός χώρος /αρχαίο Θέατρο &Νερόμυλος μουσείο υδροκίνησης/ Νέα Επίδαυρος:
  • Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο , στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου και επίσκεψη στον κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο που περιλαμβάνει νερόμυλο, υδραγωγείο, παραδοσιακό φούρνο, αλώνι ,πηγάδι, λαογραφικό μουσείο, σπίτι του μυλωνά, πατητήρι , αργαλειό κα.

 

 

Επίσης όλο το σχολείο είναι δυνατό να συμμετάσχει σε εκκλησιασμό και άλλα πολιτιστικά ή αθλητικά δρώμενα τα οποία αναγγέλλονται και πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του Γ΄ τριμήνου.

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων