Στο σχολείο μας ξεκινήσαμε μια δημιουργική πρωτοβουλία:
κάθε μήνα μία τάξη αναλαμβάνει τον σχεδιασμό του σχολικού ημερολογίου, το οποίο διακοσμείται με ζωγραφιές των μαθητών και των μαθητριών της.

Τα ημερολόγια αναρτώνται στο blog του σχολείου και μπορούν να κατεβούν (download) και να εκτυπωθούν, ώστε να αξιοποιηθούν από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

🎄 Δεκέμβριος 2025 – Τάξη Δ’1

Το ημερολόγιο του Δεκεμβρίου δημιουργήθηκε από την τάξη Δ’1.
Οι ζωγραφιές των παιδιών είναι εμπνευσμένες από το χριστουγεννιάτικο και χειμωνιάτικο κλίμα, αποτυπώνοντας με χρώματα και φαντασία στιγμές γιορτής και χαράς.

❄️ Ιανουάριος 2026 – Τάξη Β’1

Το ημερολόγιο του Ιανουαρίου δημιουργήθηκε από την τάξη Β’1.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλωσορίζουν το νέο έτος με ζωγραφιές γεμάτες χρώμα, αριθμούς «2026», ευχές και χειμωνιάτικα σύμβολα.

Η δράση θα συνεχιστεί κάθε μήνα με τη συμμετοχή διαφορετικής τάξης.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής» 2025–2026 του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), αποδεικνύοντας έμπρακτα την αξία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς.

Χάρη στη συλλογική συμβολή εκπαιδευτικών, μαθητών/τριών και γονέων, το σχολείο μας υιοθέτησε την ευχή της Χριστίνας, 16 ετών, η οποία πάσχει από σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 και ευχήθηκε να αποκτήσει έναν φορητό υπολογιστή τελευταίας τεχνολογίας. Η ευχή αυτή πρόκειται να πραγματοποιηθεί με τη δική μας στήριξη.

Για τον σκοπό αυτό, το σχολείο μας πραγματοποίησε δωρεά ύψους 300€, η οποία κατατέθηκε επίσημα στον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος και συνοδεύεται από την αντίστοιχη απόδειξη δωρεάς

Η δράση αυτή εντάσσεται στη διαρκή προσπάθεια του σχολείου μας να καλλιεργεί στους μαθητές και τις μαθήτριες αξίες όπως:

  • η ενσυναίσθηση,

  • η κοινωνική ευθύνη και

  • η ενεργός συμμετοχή σε δράσεις ανθρωπιάς.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Μαζί αποδεικνύουμε ότι ένα σχολείο μπορεί να γίνει φορέας ελπίδας.


📎 Στα συνημμένα αρχεία της ανακοίνωσης περιλαμβάνονται το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας Ευχής και η Απόδειξη της Δωρεάς.

https://blogs.sch.gr/dimel1/files/2025/12/Apodeixh_9050180_1o-DHMOTIKO-SCHOLEIO-ELLHNIKOY.pdf

https://blogs.sch.gr/dimel1/files/2025/12/Pistopoihtiko-yiothesias_9050180_1o-DHMOTIKO-SCHOLEIO-ELLHNIKOY.pdf

Πρόγραμμα Τηλεκπαίδευσης

Ώρα Δραστηριότητα Χρονικό Διάστημα
1η ώρα Μάθημα 08:15 – 08:45
1ο διάλειμμα 08:45 – 09:00
2η ώρα Μάθημα 09:00 – 09:30
2ο διάλειμμα 09:30 – 09:45
3η ώρα Μάθημα 09:45 – 10:15
3ο διάλειμμα 10:15 – 10:30
4η ώρα Μάθημα 10:30 – 11:00
4ο διάλειμμα 11:00 – 11:15
5η ώρα Μάθημα 11:15 – 11:45
5ο διάλειμμα 11:45 – 12:00
6η ώρα Μάθημα – Σχόλασμα 12:00 – 12:30

Webex Συνδέσεις Εκπαιδευτικών

Εκπαιδευτικοί ΠΕ70 – Κλάδος Δασκάλων

Α/Α Ονοματεπώνυμο Ιδιότητα Webex link
1 Καλλιόπη Γκέκα Διευθύντρια – Εκπαιδευτικός ΠΕ70 https://minedu-primary2.webex.com/meet/kalgkeka
2 Ελένη Ψυχογιού Υποδιευθύντρια – Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος ΣΤ2΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/psyeleni
3 Αναστασία (Νατάσα) Καλογεροπούλου Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Α1΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/kaloanasta
4 Σωτηρία (Σωσώ) Μακρή Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Β1΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/soso1
5 Μυρτώ Παπαδημητρίου Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Β2΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/pmyrto
6 Γεώργιος Χιονάς Δάσκαλος υπεύθυνος τμήματος Γ1΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/gchionas
7 Μαρίνα Γκαβαρδίνα Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Δ1΄ https://minedu-primary.webex.com/meet/marinagkav
8 Αθανασία (Νάση) Πετριτσοπούλου Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Δ2΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/apetritso
9 Νικολέτα Μαρία Μίντζα Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος Ε1΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/nikmintza
10 Μελπομένη (Μένια) Τρίψια Δάσκαλος υπεύθυνος τμήματος Ε2΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/mtripsia
11 Άρτεμις Μπεσίνη Δασκάλα υπεύθυνη τμήματος ΣΤ1΄ https://minedu-primary2.webex.com/meet/artbesini
12 Ιωάννα Καρυστινού Δασκάλα υπεύθυνη Ολοήμερου Σχολείου https://minedu-primary2.webex.com/meet/ionkary

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής

Α/Α Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα Webex link
1 Κλεονίκη Δήμητρα Ρουπγίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ71 – Υπεύθυνη Τ.Ε. 1 https://minedu-primary2.webex.com/meet/kroupgidou
2 Αικατερίνη Ζήση Εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Υπεύθυνη Π.Σ.
3 Στυλιανή Μωυσίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Υπεύθυνη Π.Σ.
4 Δάφνη Τσάμογλου Εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Υπεύθυνη Π.Σ.

Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων

Α/Α Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα Webex link
1 Ιωάννα (Ζανέτα) Ευθυμιοπούλου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής https://minedu-primary2.webex.com/meet/efioanna
2 Ιωάννα Βολπάνου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής
3 Αικατερίνη Ποταμίτη ΠΕ06 Αγγλικών https://minedu-primary.webex.com/meet/potkat
4 Σοφία Τουραμανίδου ΠΕ06 Αγγλικών https://minedu-primary2.webex.com/meet/tourasofia
5 Γεώργιος Κυριακόπουλος ΠΕ05 Γαλλικών https://minedu-primary2.webex.com/meet/gkyriakopoul
6 Δήμητρα Δικαιούλια ΠΕ07 Γερμανικών https://minedu-primary2.webex.com/meet/dimdikai
7 Μαγδαληνή Γιωτάκη ΠΕ08 Εικαστικών https://minedu-primary2.webex.com/meet/maggiotaki
8 Χριστίνα Βηθλεέμ Μυλωνάκη ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής https://minedu-primary.webex.com/meet/mychristin
9 Αναστασία Καββαδία ΠΕ79 Μουσικής https://minedu-primary2.webex.com/meet/ankavvadi
10 Ευσταθία (Έφη) Κυροδήμου ΠΕ86 Πληροφορικής https://minedu-primary2.webex.com/meet/ekyrodimou

Ειδικό / Διδακτικό Προσωπικό

Α/Α Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα Webex link
1 Χρυσάνθη (Σάντη) Μπούκα ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός
2 Μαρία Φραγκιαδάκη ΠΕ23 Ψυχολόγος
3 Βασιλική (Βίκυ) Πετροπούλου ΠΕ60 Γραμματέας https://minedu-primary2.webex.com/meet/vpetr
4 Αντριάνα Πλαγκέτη ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια
5 Παρασκευή (Βιβή) Καραγεώργου ΠΕ70 Εκπαιδευτικός

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 ΕΑΕ, Κατερίνα Ζήση, Στέλλα Μωυσίδου και Δάφνη Τσάμογλου, σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων ΠΕ70, υλοποίησαν ένα ειδικό, διαδραστικό και ενημερωτικό πρόγραμμα για τους/τις μαθητές/τριες των τάξεων Γ΄1, Δ΄1 και Δ΄2.

Το πρόγραμμα είχε ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τις κινητικές, οπτικές και άλλες μορφές αναπηρίας, προωθώντας την ενσυναίσθηση, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την καλλιέργεια μιας σχολικής κουλτούρας χωρίς αποκλεισμούς. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες, παρακολούθησαν παρουσιάσεις και συζήτησαν για τις καθημερινές δυσκολίες αλλά και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.

Το ενδιαφέρον και η συνεργασία των μαθητών/τριών ήταν εντυπωσιακά, δείχνοντας τη σημασία τέτοιων δράσεων στη σχολική κοινότητα.

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την εξαιρετική πρωτοβουλία, την οργάνωση και τη συμβολή τους στο παιδαγωγικό έργο του σχολείου.



Λήψη αρχείου

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά δράσεων με στόχο την καλλιέργεια ενσυναίσθησης, σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας.

Οι δράσεις ξεκίνησαν με την ανάγνωση και επεξεργασία του βιβλίου «Ο Περπατούλης» της Έρης Παπαμιχαλοπούλου (υλικό Ι.Ε.Π.), μέσα από το οποίο τα παιδιά γνώρισαν ζητήματα που σχετίζονται με την κινητική αναπηρία και συζήτησαν τρόπους στήριξης και κατανόησης των συνανθρώπων μας.

Ακολούθησαν βιωματικές δραστηριότητες, όπου οι μαθητές/τριες δοκίμασαν να αντιληφθούν δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν άτομα με κινητικές ή αισθητηριακές ιδιαιτερότητες. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, εξέφρασαν απορίες, συζήτησαν λύσεις και ανέπτυξαν στάσεις ενσυναίσθησης μέσα από δημιουργικό παιχνίδι και συνεργασία.

Η δράση ολοκληρώθηκε με εικαστικές δημιουργίες, όπου κάθε παιδί αποτύπωσε όσα κατανόησε από την ιστορία και τις δραστηριότητες. Οι ζωγραφιές τους απέδωσαν μηνύματα αποδοχής, δύναμης και συμπερίληψης.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή τους, καθώς και στις/στους εκπαιδευτικούς για την οργάνωση μιας τόσο σημαντικής δράσης.



Λήψη αρχείου

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δράση με τίτλο «Αυτό που μας ενώνει… πάει πάρκο», στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Η δράση υλοποιήθηκε με την έμπνευση και καθοδήγηση της Ειδικής Παιδαγωγού κ. Κλεονίκης Δήμητρας Ρουπγίδου, καθώς και των δασκάλων της τάξης κ. Σωσώς Μακρή και κ. Μυρτώς Παπαδημητρίου.
Τα παιδιά δημιούργησαν μια υπέροχη ηλεκτρονική αφίσα, μέσα από την οποία εξέφρασαν το μήνυμα της συμπερίληψης, της συνεργασίας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα. Αποσπάσματα από τα έργα των σχολείων που συμμετείχαν στη δράση παρουσιάστηκαν σε διαδικτυακή συνάντηση σε ιστότοπο που δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας.

81771

Το Κολλέγιο Αθηνών προσκαλεί μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού από όλη την Ελλάδα να συμμετάσχουν στις Εισαγωγικές Εξετάσεις για την Α΄ Γυμνασίου, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 21 Μαρτίου 2026, ώρα 09:00–13:30, στις εγκαταστάσεις του Σχολείου στην Κάντζα.

Υποτροφίες

Για το σχολικό έτος 2026–27 το Κολλέγιο θα προσφέρει:

  • Οικονομική στήριξη (ολική ή μερική) στους/στις 80 πρώτους/ες επιτυχόντες/ούσες, βάσει εισοδηματικών κριτηρίων.

  • 10 Αριστείες–Υποτροφίες για τους/τις 10 πρώτους/ες αριστεύσαντες/σες, ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης (25%–100% κάλυψη διδάκτρων).

Εξεταζόμενα μαθήματα

  • Ελληνικά

  • Μαθηματικά

  • Αγγλικά

Η ύλη των εξετάσεων βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Κολλεγίου.

Αιτήσεις συμμετοχής

Οι αιτήσεις υποβάλλονται έως 20 Φεβρουαρίου 2026 στο Γραφείο Εισαγωγής Μαθητών.

Ενημερωτικές συναντήσεις γονέων

Οι ενημερώσεις θα πραγματοποιηθούν στο Θέατρο Χωρέμη (Ψυχικό):

  • Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2026, 17:00

  • Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2026, 17:00

Υποχρεωτική η δήλωση συμμετοχής μέσω email στο Γραφείο Εισαγωγής.


Σημείωση: Το αναλυτικό έγγραφο είναι διαθέσιμο στο συνημμένο αρχείο “KA–Εισαγωγικές Εξετάσεις α΄ Γυμνασίου.pdf”.



Λήψη αρχείου

Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025, τα τμήματα της Β’ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν το βιωματικό πρόγραμμα «Το Τρένο με τα Συναισθήματα», στο εργαστήρι τέχνης «Ένεκα Παιδείας». Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιβιβάστηκαν σ’ ένα φανταστικό τρένο που ταξίδεψε στις χώρες του θυμού, της λύπης, του φόβου, της χαράς και της αγάπης. Μέσα από θεατρική δράση, χρώματα, εικόνες και μουσική, τα παιδιά γνώρισαν τα συναισθήματά τους, τα εξέφρασαν, τα αποδέχτηκαν και έμαθαν πώς να τα διαχειρίζονται. Ήταν ένα πραγματικά δημιουργικό ταξίδι — ένα «μάθημα ζωής» για μικρούς ταξιδιώτες!