Πρόσφατα, το Σχολείο μας πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκδρομή στο Μουσείο Ισλαχανέ, στη Θεσσαλονίκη. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, την οποία μοιραστήκαμε μαζί με τους φίλους μας από το Δημοτικό Σχολείο Νέου Ρυσίου.
Στο μουσείο μάθαμε πολλά για το παρελθόν και για το πώς ζούσαν και δούλευαν οι άνθρωποι παλιά. Μάθαμε ότι το κτίριο χτίστηκε το 1903 και ότι εκεί παλιότερα λειτουργούσε ένα ορφανοτροφείο και μια τεχνική σχολή, όπου τα παιδιά μάθαιναν επαγγέλματα όπως του ξυλουργού, του σιδηρουργού και του μηχανικού. Είδαμε από κοντά τα παλιά εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι τεχνίτες και εντυπωσιαστήκαμε!
Μαζί με τα παιδιά από το Νέο Ρύσιο, κάναμε και μια όμορφη εικαστική δραστηριότητα. Φτιάξαμε όλοι μαζί μια χειροτεχνία, εμπνευσμένη από τα επαγγέλματα του παρελθόντος. Στο τέλος, πήραμε τη δημιουργία μας και τη φέραμε στο σχολείο μας, για να τη θυμόμαστε.
Η εκδρομή μας ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μας βοήθησε να μάθουμε με διασκεδαστικό τρόπο για την ιστορία της πόλης μας και τα παλιά επαγγέλματα. Το πιο σημαντικό ήταν ότι συνεργαστήκαμε, γελάσαμε και περάσαμε υπέροχα όλοι μαζί!
