Προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων


Σχολικό έτος 2014-15

Στα πλαίσια υλοποίησης των στόχων του ΠΑΠΕΑ, εμπλουτίζουμε το πρόγραμμά μας με προγράμματα καινοτόμων δράσεων. Ειδικότερα για τη φετινή σχολική χρονιά αναλαμβάνουμε τα εξής:

  1. «Ταξιδεύοντας σε θάλασσες, πελάγη και ωκεανούς», πολιτιστικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα το αναλαμβάνει η εκπαιδευτικός Μπουρού Αργυρώ και συμμετέχει ο εκπαιδευτικός Πετρόπουλος Θωμάς. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι μαθητές της Μέσης και της Ανώτερης βαθμίδας.
  2. «Δρόμοι γεωμετρικών σχημάτων», πολιτιστικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα το αναλαμβάνει η εκπαιδευτικός Μπουρού Αργυρώ και συμμετέχει η νηπιαγωγός Μανοπούλου Σοφία και η ειδική βοηθός Κόλα Αμαλία.
  3. «Τα σχήματα παίζουν, δημιουργούν, συνεργάζονται και ταξιδεύουν», πολιτιστικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα το αναλαμβάνει η εκπαιδευτικός Παυλάκη Σταματική και συμμετέχει η νηπιαγωγός Μανοπούλου Σοφία και ο εκπαιδευτικός Πετρόπουλος Θωμάς. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι μαθητές της Κατώτερης και της Ανώτερης βαθμίδας.

Στα προγράμματα 2 και 3 συνεργαζόμαστε με το 9ο Νηπιαγωγείο Περάματος, στα πλαίσια της κοινωνικής ένταξης των μαθητών μας (που έχει τεθεί ως κύριος στόχος) καθώς και του ανοίγματος του σχολείου μας στην τοπική κοινωνία. Στα πλαίσια των προγραμμάτων αυτών, έχουν προγραμματιστεί κοινές δραστηριότητες με το νηπιαγωγείο, στο χώρο του σχολείου μας καθώς και στο χώρο του 9ου νηπιαγωγείου. Το 9ο νηπιαγωγείο συστεγάζεται με το σχολείο μας, γεγονός που διευκολύνει τη μετακίνηση των μαθητών.

  1. «Ανακυκλώνω, επαναχρησιμοποιώ, τίποτα δεν πετώ», περιβαλλοντικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα το αναλαμβάνει ο εκπαιδευτικός Πετρόπουλος Θωμάς και συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί Μπουρού Αργυρώ και Παυλάκη Σταματική καθώς και η ειδική βοηθός Κόλα Αμαλία. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι μαθητές όλου του σχολείου.
  2. «Αρμενίζοντας στα πέλαγα των αισθήσεων», πρόγραμμα αγωγής υγείας. Το πρόγραμμα το αναλαμβάνει η εκπαιδευτικός Παυλάκη Σταματική και συμμετέχει η ειδική βοηθός Κόλα Αμαλία. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι μαθητές της Κατώτερης βαθμίδας.


Αφήστε μια απάντηση