Προϊστάμενος (Κυνηγοπούλου Γεωργία)

Ο προϊστάμενος του σχολείου επιβλέπει και συντονίζει το έργο του προσωπικού που υπηρετεί με οποιαδήποτε σχέση στη σχολική μονάδα.Προσκαλεί σε συνεδρίαση τα μέλη του συλλόγου, και διευκολύνει τη μεταξύ τους συνεργασία.Διευκολύνει τη συμμετοχή των μαθητών στα προγράμματα αποκατάστασης,κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου και μεριμνά, ώστε να μη διαταράσσεται η εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος. Συνεργάζεται με τους γονείς και  οργανώνει ενημερωτικές συναντήσεις με αυτούς  και όλο το προσωπικό του σχολείου για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.Τέλος, είναι συνολικά υπεύθυνος για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής, σε ό,τι αφορά τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς και τις αρμόδιες υπηρεσίες.

​​Εκπαιδευτικοί (Κυνηγοπούλου Γεωργία, Ευαγγελίδου Μαρία)

Στο σχολείο μας υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί. Οι εκπαιδευτικοί οργανώνουν και υλοποιούν το εξατομικευμένο πρόγραμμα των μαθητών. Σε συνεργασία με το ειδικό επιστημονικό προσωπικό του σχολείου αντιμετωπίζουν τις ατομικές ανάγκες των μαθητών τους. Συνεργάζονται επίσης με τους γονείς σε θέματα αγωγής και βοήθειας στο σπίτι, ενώ παράλληλα ενημερώνονται για τα προγράμματα αποκατάστασης που ακολουθούν οι μαθητές εκτός σχολείου.

Ψυχολόγος (Τουλιάτος Χαράλαμπος)

Ο ψυχολόγος ενός ειδικού σχολείου αξιολογεί τους μαθητές χρησιμοποιώντας μέσα όπως η παρατήρηση, η συνέντευξη με την οικογένεια και η ενημέρωση από το προσωπικό του σχολείου. Αναλαμβάνει την υποστηρικτική, συμβουλευτική ή θεραπευτική διαδικασία, ατομική ή ομαδική των μαθητών, η οποία κρίνεται υποχρεωτική κατά την αξιολόγηση. Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στο προσωπικό του σχολείου με σκοπό την επίλυση προβλημάτων των μαθητών και των οικογενειών τους.
Ο ψυχολόγος του σχολείου μας επίσης παρέχει ψυχολογική υποστήριξη στην οικογένεια του μαθητή η οποία περιλαμβάνει ενημέρωση σε σχέση με την κατάσταση του μαθητή και τις μεθόδους παρέμβασης, εκπαίδευση για τις σχέσεις γονέων-παιδιού ή για θέματα που αφορούν τη σχέση αδελφών στο σπίτι και συμβουλευτική για συναισθηματική στήριξη σε θέματα οικογένειας. Τέλος, ο ψυχολόγος μπορεί να συντάσσει ψυχολογικές εκθέσεις κατόπιν γραπτών αιτημάτων. ​
Αν επιθυμείτε να κλείσετε ένα ραντεβού με τον ψυχολόγο του σχολείου παρακαλούμε καλέστε μας στο 22850-62336.

Εργοθεραπευτής (Πότση Αγγελική)

Ο εργοθεραπευτής αξιολογεί τις αναπτυξιακές, λειτουργικές και αισθητικοκινητικές δεξιότητες των μαθητών, με ειδικές δοκιμασίες και τεχνικές. Προσδιορίζει τις ανάγκες των μαθητών και καθορίζει τους στόχους αποκατάστασης των διαφόρων δεξιοτήτων μέσω σκόπιμων δραστηριοτήτων (κινητικών, αντιληπτικών, κ.α.) που βοηθούν το μαθητή στη σχολική και κοινωνική προσαρμογή. Ενημερώνει τους γονείς για την εξέλιξή τους και για το πρόγραμμα εργοθεραπείας και δίνει τις απαραίτητες συμβουλές, προκειμένου να έχει ο μαθητής την καλύτερη υποστήριξη στο σπίτι. Μπορεί επίσης να προτείνει λειτουργικούς χειρισμούς, συνεργαζόμενος με το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και τους γονείς, σε θέματα δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής και αυτοεξυπηρέτησης των μαθητών. Ο εργοθεραπευτής ενημερώνει το προσωπικό του σχολείου και των γονέων, σε θέματα απόκτησης δεξιοτήτων μέσω σκόπιμων δραστηριοτήτων, ώστε να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση στο χώρο του σχολείου και στο σπίτι. Το πρόγραμμα εργοθεραπείας γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, σε ατομική βάση ή σε μικρές ομάδες.

Φυσικοθεραπευτής (Ξενάκη Φλώρα)

​Ο φυσικοθεραπευτής αξιολογεί τις κινητικές και λειτουργικές ικανότητες των μαθητών, προσδιορίζει τις ανάγκες τους και καθορίζει τους θεραπευτικούς στόχους. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιεί ειδικές μεθόδους και μέσα, εκπαιδεύοντας τους μαθητές, σε ατομική ή ομαδική βάση στο χώρο του φυσικοθεραπευτηρίου ή σε άλλους κατάλληλους χώρους, εντός και εκτός σχολείου.
Συνεργάζεται με τις συναφείς ειδικότητες του σχολείου καθώς και με το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό του σχολείου για θέματα της αρμοδιότητάς τους.
Ο φυσικοθεραπευτής ενημερώνει την οικογένεια για την κινητική εξέλιξη του μαθητή και μπορεί να προτείνει στους γονείς εργονομικές διευθετήσεις για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των μαθητών αλλά και της οικογένειάς του. 

Λογοθεραπευτής (Παντελαίου Δέσποινα)

Ο θεραπευτής λόγου αναλαμβάνει την αξιολόγηση των μαθητών που παρουσιάζουν δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου, ομιλίας, φωνής (με ομιλία ή με άλλες μεθόδους) και σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα αποκατάστασης.​ Συνεργάζεται με τους γονείς και τους καθοδηγεί πως να χειρίζονται τις δυσκολίες του παιδιού τους. Ενημερώνει το προσωπικό του σχολείου σε θέματα λόγου και επικοινωνίας ώστε να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση στο πλαίσιο του διδακτικού και θεραπευτικού λόγου. Ασκεί το έργο του σε ειδικό χώρο σε ατομική ή μικρο-ομαδική βάση και όταν κρίνεται απαραίτητο για το μαθητή και μέσα στην τάξη σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό.

Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Διδασκάλου Κωνσταντίνα)

Το ειδικό βοηθητικό προσωπικό στο ειδικό σχολείο υποβοηθά τους μαθητές στις βασικές τους ανάγκες, όπως στη χρήση τουαλέτας, ατομικής υγιεινής, καθαριότητας, αλλαγής ρούχων, σίτισης και γενικά στην αυτοεξυπηρέτηση τους. Συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, απασχολεί δημιουργικά τους μαθητές και ενθαρρύνει τη συμμετοχή τους στις διάφορες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη, ακολουθώντας το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου. Βοηθά στην αποβίβαση και επιβίβαση των μαθητών στα σχολικά λεωφορεία (χωρίς να τους συνοδεύει στα δρομολόγια) και συνεργάζεται με τους εφημερεύοντες. Μπορεί να επικοινωνεί με τους γονείς ενημερώνοντας τους για θέματα διαβίωσης των μαθητών στο σχολείο και τους προτείνει τρόπους στήριξης και καθημερινής φροντίδας στο σπίτι, αντίστοιχους με αυτούς που εφαρμόζονται στο σχολείο.

 

Καθηκοντολόγιο εργαζομένων σε ΣΜΕΑΕ